English

سخنگوی دولت:

روحانیون فرماندهان اصلی جهاد تبیین هستند

سخنگوی دولت در نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: روحانیون فرماندهان اصلی فریضه جهاد تبیین هستند و در نمایشگاه روایت پیشرفت نیز اقداماتشان در راستای تبیین دستاوردهای دولت مردمی بسیار درخشان است، این نمایشگاه کار درستی است که توسط افراد درست برپا شده به همین دلیل استقبال خوبی هم از آن انجام شده است.

روحانیون فرماندهان اصلی جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت» که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برپا شده است، در گفت‌وگویی اظهار کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها تاثیر مثبتی در تحقق فریضه جهاد تبیین دارد که از رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بابت برگزاری نمایشگاه «روایت پیشرفت» بسیار تشکر می‌کنم.

وی در خصوص عملکرد روحانیون راوی در این نمایشگاه، افزود: امشب از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردم، علاوه بر توضیحاتی که روحانیون راوی در حوزه‌های تخصصی خود ارائه دادند وقتی بنده از آن‌ها سوال می‌پرسیدم در پاسخ جوابی می‌دادند که مشخص بود این روحانیون نسبت به عملکرد دولت به درستی آگاهی دارند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نظرات را نسبت به این نمایشگاه جلب می‌کند، سلسله داستان و نظم سناریویی است که برای آن چیده شده، این موضوع نشان از فکر و برنامه‌ریزی دوستان ما در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت است.

وی اشاره کرد: ویژگی دیگری که در این نمایشگاه قابل مشاهده است به مسائل و موضوعاتی پرداخته شده که برای مردم بیشتر اولویت دارد و از مسائل مشترک میان آن‌هاست، رصدی که از شبهات و سوالات مردم قبل از برگزاری این نمایشگاه توسط مرکز ارتباطات دولت و روحانیت انجام شده بسیار دقیق بوده است.

سخنگوی دولت عنوان کرد: به نظر بنده روحانیون فرماندهان اصلی فریضه جهاد تبیین هستند و الحمدلله در این نمایشگاه نیز اقداماتشان در راستای تبیین دستاوردهای دولت مردمی بسیار درخشان است، نمایشگاه «روایت پیشرفت» کار درستی است که توسط افراد درست برپا شده به همین دلیل استقبال خوبی هم از آن انجام شده است.

وی در پایان گفت: الحمدلله مردم هم علما و روحانیون را قبول دارند و با علاقه پای سخنان این عزیزان می‌نشینند، وقتی تبیین توسط جامعه روحانیت صورت بگیرد مطمئن هستیم خروجی بهتری نیز خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه