English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

جمهوری اسلامی ایران بر مبنای جمهوریت و دموکراسی برپا شده است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری یعنی رای مردم؛ دموکراسی یعنی رای مردم. جمهوری اسلامی ایران بر مبنای جمهوریت و دموکراسی برپا شده است.

جمهوری اسلامی ایران بر مبنای جمهوریت و دموکراسی برپا شده است

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزای موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه در پاسخ به این پرسش که چه کار کنیم تا مردم در انتخابات حضور پر رنگ تری داشته باشند ، اظهار داشت: مدیران و مسئولان ما باید در بین مردم حضور پیدا کنند و پاسخگوی مردم باشند.  مطالبات آنها را بشنوند و برای حل مشکلات  آنان گام بردارند.

وی افزود: اصل و اساس نظام و ستون انقلاب ما مردم هستند. برای افزایش مشارکت در انتخابات هر کسی که مسئولیتی بر عهده دارد باید در بین مردم حاضر شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد. نظام ما جمهوری اسلامی ایران است؛ جمهوری یعنی رای مردم؛ دموکراسی یعنی رای مردم. جمهوری اسلامی ایران بر مبنای جمهوریت و دموکراسی برپا شده است.

سلیمی در ادامه تاکید کرد: آرامش مردم در سایه اقتدار نظام بسته به حضور مردم در انتخابات دارد. آنهایی که دشمن ما هستند اگر امروز نمی توانند چشم چپ به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند، در وهله اول به واسطه پشتیبانی مردم و در وهله دوم به واسطه خون شهدا است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این نظام آنقدر مقتدر شده است که دشمنان جرأت ندارند به نظام جمهوری اسلامی ایران چپ نگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه