English

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کردند

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی طی بازدیدی از سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رئیس‌جمهور دیدار کردند.

 فعالان صنعت نفت و پتروشیمی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کردند
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس سازمان انرژی اتمی امروز نوزدهم آذرماه با همراهی مدیرعامل شرکت پارس‌ایزوتوپ و جمعی از مدیران این شرکت، با تعدادی از فعالان صنعت پتروشیمی و نفت دیدار کرد.

محمد اسلامی در این جلسه با تاکید بر به‌کارگیری توانمندی‌های سازمان در زمینه رفع نیازهای صنایع ملی و راهبردی نظیر نفت و پتروشیمی، برگزاری چنین نشست‌هایی را در زمینه تقویت پیوند صنعت هسته‌ای و صنعت نفت بسیار موثر دانست.

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی در گفت‌وگویی صمیمانه با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بیان نقطه نظرات و نیازهای خود در این صنعت پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد به‌منظور بررسی و پیگیری نیازهای مطرح شده از سوی فعالان صنعت نفت و پتروشیمی، کارگروه‌های مشترکی ایجاد و اقدامات لازم برای رفع نیازها از سوی سازمان انرژی اتمی ایران انجام شود.

گفتنی است فعالان صنعت نفت و پتروشیمی پیش از نشست با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از آزمایشگاه‌های شرکت پارس‌ایزوتوپ، توانمندهای این شرکت در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق هسته‌ای و خطوط تولید رادیوایزوتوپ‌های صنعتی و نیز راکتور تحقیقاتی شهید فخری‌زاده‌ (تهران) بازدید کردند و در جریان آخرین پروژه‌های صنعتی و توانمندی‌های صنعت هسته‌ای قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در جریان این بازدید به ارائه توضیحاتی درباره محصولات این شرکت در حوزه تولید ابزار دقیق موردنیاز صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت و دیگر صنایع پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه