English

رئیس‌جمهور:

گام‌های بیشتری برای نقش‌دادن به تعاونی‌ها و مردم در اقتصاد برداریم

رئیس‌جمهوری اظهار کرد: باید گام‌های بیشتری برای نقش‌دادن به تعاونی‌ها و مردم در اقتصاد برداریم. این امر نیازمند بررسی موانع پیش‌روی تعاونی‌هاست. تسهیل کار، تعاونی‌ها کار اول ما است‌.

گام‌های بیشتری برای نقش‌دادن به تعاونی‌ها و مردم در اقتصاد برداریم

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم رئیسی در نخستین همایش ملی اقتصاد تعاون در ایران افزود: امروز ۱۰۰ هزار تعاونی در کشور فعال بوده و ۸ هزار تعاونی به‌ویژه در حوزه تعاونی‌های مربوط به بانوان در دوره جدید در کشور فعال شده است، . فعال‌شدن بانک حوزه تعاون هم از دیگر  گام‌های برداشته‌شده در این زمینه است.

وی ادامه داد:  باید گام‌های بیشتری برای نقش‌دادن به تعاونی‌ها و مردم در اقتصاد برداریم که این امر نیازمند بررسی موانع پیش‌روی تعاونی‌هاست. تسهیل کار تعاونی‌ها کار اول ماست‌.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه درباره مولدسازی تعریف و تبیین خوبی صورت نگرفته، تاکید کرد: برخی تصور کردند برای مولدسازی قانون جدید شکل‌گرفته که این امر خطاست. سخن اصلی در اجرانشدن این امر بود که در برنامه‌های قبلی هم به آن تأکید شده بود؛ بنابراین آیین‌نامه مولدسازی تسهیل اجرای قانون است، نه قانون‌گذاری جدید.

در این همایش که با هدف معرفی بهتر الگوهای موفق تعاونی و با حضور تعاونگران سراسر کشور، اتاق‌های تعاون استانی، اتحادیه‌های تعاونی، اداره‌های کل استانی و اتاق تعاون ایران برگزار شد، ۲۳ تعاونی برتر ملی تقدیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه