English

وزیر کشور:

انتخابات اسفند، نقطه کلیدی ناامیدی دشمن است

وزیر کشور با اشاره به هماهنگی همه‌جانبه برای سلامت انتخاباتی پرشور در اسفند امسال، گفت: انتخابات امسال نقطه کلیدی برای ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

انتخابات اسفند، نقطه کلیدی ناامیدی دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، در قالب برنامه‌های سفر یکروزه به این استان، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی انتخابات، مهم‌ترین هدفی است که دشمن در تلاش برای محقق‌نشدن آن است و باید در راستای خنثی‌سازی توطئه و دسیسه دشمنان گام‌ برداشت.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش‌رو، نقطه کلیدی مهمی برای ناامید کردن دشمن است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی با تمام وجود می‌خواهند تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری اجرایی شود، بیان کرد: رئیس‌جمهور با تمام وجود پایبند به احکام و ارزش‌های الهی است و دشمن‌ نمی‌خواهد به دست این دولت موفقیت چشمگیری رخ دهد.

 

اندک ناهنجاری‌ها باید برطرف شود

وی تاکید کرد: دشمنان در تلاشند برخی ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد کرده و فرهنگ غربی، بی‌حجابی و کشف حجاب را در ایران پیاده‌سازی و ترویج کنند که‌ خوشبختانه تا امروز شکست خورده‌اند.

وحیدی خاطرنشان کرد: اندک موارد و مباحثی هم که فریب خوردند و شاهد ناهنجاری هستیم، باید برطرف شود.

وی ادامه داد: همه باید دست در دست هم و با هم ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را، هرچند کم، هرچه زودتر برطرف کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و وزرا، زمانی که آیت‌الله رئیسی ارائه گزارش داشتند، فرمودند از تلاش‌ها و اقدامات دولت بیش از اینها اطلاع دارم.

وزیر کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص معیشت و گرانی مسکن نیز تذکر دادند که‌ با رفع این‌ موارد و بیان اقدامات و دستاوردها و موانع برای مردم، شهد شیرین کارها برای مردم مشهود می‌شود.

وی بر ضرورت بازگویی دستاوردها برای جامعه تاکید و اضافه کرد: مردم‌ باید بدانند چه اقدام‌هایی انجام شده است.

وی درباره امنیت برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین امسال نیز خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت خدمت‌رسانی در حوزه اربعین در مرزها حضور داشتم، عراقی‌ها امسال همکاری بسیار خوبی دارند، مردم ایران نیز ابراز رضایت داشتند.

وزیر کشور وحدت را عامل مهمی در استان‌ها دانست و افزود: ارشادهای نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها به‌عنوان نقطه کانونی و معنوی مطرح است.

وزیر کشور با بیان اینکه در استان سمنان سال گذشته و در بحث اغتشاشات، با وجود هجمه‌های فراوان، دشمنان موفقیتی نداشتند، نشان از این دارد که استان نقطه ثبات و امنیت است، گفت که این استان از امنیت پایداری برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه