English

وزیر کشور:

مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد

وزیر کشور با اعلام اینکه تا امروز ۱۷ هزار نفر از متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت کامل مراحل پیش ثبت‌نام را انجام داده اند، گفت: مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.

مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام تمدید نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی صبح پنجشنبه ۱۹ مرداد در ابتدای ورود به همدان، اظهار کرد: در این سفر از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و مراکز صنعتی و غیرصنعتی استان همدان بازدید می‌کنیم و در یک جلسه نیز با مدیران استانی گفت‌وگو خواهیم کرد.

وزیر کشور دقایقی پیش به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به ویژه طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه به همدان آمد.

وحیدی پس از ورود به همدان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، وی در ادامه از تصفیه خانه شیخی جان بازدید می کند.

بازدید از طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار واحدی، بازدید از کارخانه شیشه، کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان از جمله برنامه های وزیر کشور به همدان است.

وحیدی در سفر یک روزه به همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار می کند، همچنین حضور در شورای تامین و سخنرانی در جمع اعضای هیات اندیشه ورز از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به همدان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه