English

وزیر کشور:

پیش ثبت‌نام اولیه انتخابات مجلس ۶۷۸ نفر در ساعات اولیه ثبت شد

وزیر کشور اعلام کرد: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲ هزار و ۲۲۰ نفر به سامانه پیش ثبت نام مراجعه کردند که فرآیند ثبت نام ۶۷۸ نفر تمام شده است.

پیش ثبت‌نام اولیه انتخابات مجلس ۶۷۸ نفر در ساعات اولیه ثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی روز دوشنبه در آغاز مرحله پیش ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در یک ساعت ابتدایی آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام، ۲ هزار و ۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کردند که کار ۶۷۸ نفر تمام شده است.

وزیر کشور از همه متقاضیان انتخابات  که خود را مناسب داوطلبی برای مجلس شورای اسلامی می‌دانند، دعوت کرد تا نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

وحیدی اظهار داشت: از گروه ها و جریانات سیاسی و احزاب و همچنین از کسانی که به شکل منفرد می‌خواهد، وارد شوند، دعوت می‌کنیم مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند زیرا فرصت محدود است و یک هفته بیشتر فرصت نداریم.

 

بیشتر بخوانید:

امروز آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات/ نام نویسی در قالب قانون جدید

 

وزیر کشور گفت: حتی کسانی که هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند نیز پیش‌ثبت‌نام اولیه انجام دهند زیرا در مراحل بعدی می‌توانند انصراف دهند.

وحیدی افزود: اما اگر در این مرحله و در این یک هفته ثبت‌نام نکرده‌اند، دیگر فرصتی برای شرکت در این هنگامه بزرگ انتخابات نخواهند داشت. لذا فرصت خوبی است که متقاضیان با شور و نشاط و با نیت خدمت به مردم و بیایند و شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از ویژگی‌های این سامانه آمادگی کامل فنی برای پیش‌ ثبت‌نام گفت: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراه‌شان به‌ راحتی وارد صفحه شوند و این اتفاق به شکل متمرکز می‌افتد. یعنی هر کسی از هر نقطه کشور می‌تواند وارد این صفحه شود و ثبت‌نام خود را انجام دهد.

وزیر کشور عنوان کرد: بنابراین هیچ محدودیتی وجود ندارد فقط باید ارتباطات اینترنت تلفن‌های همراهشان برقرار باشد و شرکت کنند.

وحیدی بیان کرد: نکته مهم این است که تلفن همراهی که با آن ورود پیدا می‌کنند باید متعلق به خود آن فردی باشد که متقاضی است زیرا بعدا اسم‌شان با مدارک هویتی و احراز هویتی تطبیق داده می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که خارج از کشور هستند می‌توانند از طریق کنسولگری‌ها یا سفارتخانه‌ها مراجعه حضوری کنند وارد سایت شوند و ثبت کنند. کنسولگری‌های ما آمادگی دارند و دسترسی آنها به سامانه پیش ثبت نام باز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه