English

رئیس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

تلوبیون در ۱۳ استان با قابلیت ارسال پیام تصویری ۲۴ ساعته نامزدهای انتخاباتی راه اندازی می شود

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه دست کم در ۱۳ استان امکان استفاده از آنتن احصا شده است، گفت: شبکه تلوبیون در ۱۳ استان با قابلیت ارسال پیام تصویری ۲۴ ساعته نامزدهای انتخاباتی راه اندازی می شود.

تلوبیون در ۱۳ استان با قابلیت ارسال پیام تصویری ۲۴ ساعته نامزدهای انتخاباتی راه اندازی می شود

پیمان جبلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره چگونگی استفاده از ظرفیت های صدا و سیمای استانی در ایام انتخابات گفت: اتفاقا این ظرفیت در استان‌ها بیشتر نمود دارد و از  ظرفیت شبکه های استانی، شبکه های رادیویی و داریونماهای استانی بیشتر می توانیم استفاده کنیم. این درحالی است که در تهران به دلیل تعدد و تکثر تعداد نامزدها پیش بینی می شود امکان استفاده از آنتن را نداشته باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: دست کم در ۱۳ استان ظرفیت آنتن دهی احصا شد و به راحتی می توانیم این کار را انجام دهیم و در حال بررسی هستیم چه ظرفیت های دیگری می توان ایجاد کرد.

جبلی با ذکر مثالی ادامه داد: به عنوان مثال ایجاد یک شبکه تلوبیون برای هر استان. این شبکه تلوبیون این قابلیت را دارد ۲۴ ساعته پیام‌های تصویری نامزدها و برنامه های انتخاباتی آنان را اختصاص و پوشش دهد.
وی امکانات رادیویی را برای انجام این کار محدود دانست و افزود: رادیو به دلیل محدودیت فرکانسی کمی سخت است و شاید در ایران صدا بتوانیم این کار را انجام دهیم.

 

فعلا تصمیمی مبنی بر تغییر معاونت های صدا و سیما مطرح نیست

رئس سازمان صدا و سیما در بخش دیگری از گفتگو درباره اینکه آیا قرار است تغییری در معاونت های صدا و سیما انجام شود، گفت: خبری از تغییر معاونت ها نیست؛ تا زمانی که همکاران دارند فعالیت خود را انجام می دهند از آنان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی ادامه داد:  اگر قرار بر تغییر و تحولی باشد همانند دیگر سازمان‌ها طی فرایندی تصمیم‌گیری و سپس اطلاع رسانی می‌شود.

جبلی تصریح کرد: در حال حاضر همه معاونت ها مستقر و مشغول فعالیت هستند و فعلا تصمیمی مبنی یر تغییر معاونت‌ها مطرح نیست‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه