English

پیام مخبر برای ریاست جدید سازمان صدا و سیما

معاون اول رییس‌جمهوری در پیام تبریک خود به جبلی رییس جدید سازمان صداوسیما نوشت: امیدوارم در دوره جدید شاهد توسعه هرچه بیشتر تعامل دولت و صداوسیما برای حل مشکلات مردم باشیم؛چرا که این سازمان به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش بی بدیلی در انعکاس مطالبات مردم ایفا کند.

پیام مخبر برای ریاست جدید  سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اول ریاست‌جمهوری، در متن پیام محمد مخبر به پیمان جبلی آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است را تبریک می‌گویم.

معاون اول رییس‌جمهوری ادامه داد: امیدوارم در دوران مسئولیت جنابعالی که دارای سوابق و خدمات ارزشمند، توانمندی علمی و تخصصی و روحیه تحول گرا و انقلابی هستید، شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر و موثرتر تعامل دولت و سازمان صدا و سیما در حل مشکلات و مسائل مردم باشیم؛ چرا که معتقدم سازمان صدا و سیما به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش تعیین کننده و بی بدیلی در انعکاس دغدغه ها، مشکلات و مطالبات مردم و تبیین دقیق برنامه ها، طرح‌ها و خدمات دولت ایفا کند و با امید بخشی و اعتماد آفرینی به ایجاد و گسترش وحدت ملی برای حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و مردم کمک کند.

مخبر افزود: تداوم عزت و سربلندی آن جناب را در خدمت به کشور، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مزید توفیق‌تان در مسئولیت خطیری که عهده دار شده اید را از خداوند منان مسالت دارم. در پایان لازم می‌دانم از خدمات ارزنده و صادقانه برادر متعهد و انقلابی جناب آقای دکتر علی عسگری در دوران مسئولیت ریاست آن سازمان نیز قدردانی و سپاسگزاری کنم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب کردند.

در بخشی از حکم رهبر معظم انقلاب آمده است: با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه