English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

راهبرد پدافند هوایی ارتش تولید امنیت دائم و پایدار است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.

راهبرد پدافند هوایی ارتش تولید امنیت دائم و پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در سایت موشکی و راداری پدافند هوایی شهید علایی گناباد ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی را در این یگان افتتاح کرد.

در این بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد، ضمن ابراز رضایت از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال منطقه پدافند هوایی شرق در طرح‌های جهادی در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرو است و این به برکت وجود کارکنان و مسئولان انقلابی و پرتلاش این منطقۀ پدافندی است.

وی تصریح کرد: تولید امنیت دائمی و پایدار راهبرد پدافند هوایی است و تجهیز گروه پدافند هوایی شهید علایی گناباد به سامانه‌های موشکی و راداری کاملاً بومی در راستای تحقق این هدف است و رزمندگان ما در یگان‌های پدافندی با آمادگی و هوشیاری کامل و با توکل به خداوند سبحان از حریم هوایی کشور حفاظت می‌کنند.

در بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت شهید علایی گناباد افزون بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان عملیات، ساختمان عقیدتی سیاسی، نمازخانه و مهمانسرا نیز در این سایت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه