English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

شناخت عرصه جنگ‌های ترکیبی در کنار آمادگی عملیاتی امری واجب است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن با سرمایه‌گذاری عظیم در جنگ ترکیبی به دنبال تصرف ایده‎‌‎ها، افکار و باورهاست، گفت: شناخت عرصه جنگ‌های ترکیبی در کنار آمادگی عملیاتی امری واجب و ضروری است.

شناخت عرصه جنگ‌های ترکیبی در کنار آمادگی عملیاتی امری واجب است

به گزارش خبرگزاری موج، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی درجمع مدیران و فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو با اشاره به اینکه ذکاوت و هوشیاری در برابر جنگ ترکیبی دشمن موجب جلوگیری از اصل غافلگیری می‌شود، ابراز داشت: سلب آرامش از جامعه و تضعیف ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی مهمترین راهبرد بیگانگان در حوزه جنگ‌های ترکیبی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن با سرمایه‌گذاری عظیم در جنگ ترکیبی به دنبال تصرف ایده‌ها، افکار و باورهاست، گفت: شناخت عرصه جنگ‌های ترکیبی در کنار آمادگی عملیاتی امری واجب و ضروری است.

وی افزود: پدافند هوایی ارتش در راستای ارتقا قدرت بازدارندگی کشورمان اقدام به طراحی، تولید و بکارگیری تجهیزات بومی در چرخه عملیاتی یگان‌های پدافندی کرده است که یقینا با توانمندی متخصصان فنی و عملیاتی با ذکاوت و تلاشگر، نظاره‌گر رشد و پیشرفت چشمگیری در آینده پدافند هوایی ارتش هستیم.

در پایان این مراسم توسط فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از زحمات امیرسرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات سابق پدافند تجلیل و امیر سرتیپ دوم رضا خواجه به سمت معاون عملیات جدید پدافند هوایی ارتش منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه