English

امام جمعه موقت اصفهان :

دشمن با ترویج بی حجابی به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی است / همه موظفیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از پلیس حمایت کنیم

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن با ترویج بی حجابی و فساد در جامعه در فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و در این راستا همه موظفیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از پلیس حمایت کنیم.

دشمن با ترویج بی حجابی به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی است / همه موظفیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از پلیس حمایت کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام میردامادی در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: امربه معروف و همی از منکر و حمایت از پلیس در مسئله حجاب و عفاف وظیفه آحاد جامعه است.

وی بیان داشت: این روزها دشمنان انقلاب به خصوص  اسرائیل که همیشه اقدام به تهدایدات نظامی علیه ایران کرده اند ولی با پی بردن به قدرت بالای نظامی ایران جرات هیچ اقدامی در این خصوص را نداشته، با راه اندازی جنگ ترکیبی تمام عیار از راه های اقتصادی و فرهنگی به فکر ضربه زدن به این انقلاب است.

میردامادی افزود: دشمن در این راه با تبلیغ برهنگی ، بی حجابی و ترویج گناه و معصیت دربین زنان و مردان این مرز و بوم قصد تضعیف و نابودی جامعه اسلامی را دارد که در این راستا می طلبد تمامی آحاد جامعه با هوشیاری و در موضعی فعالانه و توجه به امر به معروف و نهی از منکر که از هر عبادتی با ارزش تر است با این توطئه دشمن مقابله کنند.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی استان که با اقدامات هوشمندانه و قاطعانه خود در زمینه عفاف و حجاب نقش موثری در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان داشته است، بیان کرد: همه ما موظفیم در مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن که جنگ علیه با خدا و رسول خدا است از پلیس حمایت کنیم تا گناه، معصیت و بی بندوباری در جامعه ترویج پیدا نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه