English

رئیس ستاد انتخابات کشور:

سامانه فنی ویژه انتخابات به زودی راه اندازی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طی روزهای آینده از سامانه‌ای فنی، پویا و چابک در چارچوب تحقق شاخص‌های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت، رونمایی می‌شود.

سامانه فنی ویژه انتخابات به زودی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس ستاد انتخابات کشور از رونمایی سامانه فنی ویژه انتخابات خبر داد و گفت: این سامانه در چارچوب تحقق شاخص‌های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت است.

 محمدرضا غلامرضا در چهارمین نشست ستاد انتخابات کشور گفت: طی روزهای آینده از سامانه‌ای فنی، پویا و چابک در چارچوب تحقق شاخص‌های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت، رونمایی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: این سامانه پیرو مصوبات نشست‌های دوم و سوم ستاد انتخابات و در پی تلاش‌های مستمر و خستگی ناپذیر جمعی از جوانان مستعد و نخبه بومی و با هدایت و راهبری کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور، آماده شده است.

غلامرضا درباره جزییات مباحث نشست چهارم ستاد انتخابات کشور گفت: در این نشست ضمن بحث و گفت‌وگو در خصوص الگوی همکاری و تعامل سازنده با صدا و سیما، بر پیگیری و اجرایی شدن محورهای پیشنهادی ارائه شده به آن سازمان، تأکید شد.

وی تأمین اقلام مورد نیاز انتخابات پیش رو در سال جاری را بخش دیگری از مباحث نشست امروز دانست که پس از ارائه گزارش کمیته مالی و پشتیبانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص، تمهیدات لازم اتخاذ شد.

معاون سیاسی وزارت کشور در این نشست که استاندار تهران نیز حضور داشت، تأکید کرد: در نشست‌های آتی ستاد، استانداران هم به شکل نوبه ای و منظم شرکت خواهند داشت تا گزارش‌هایی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد انتخابات استان ها به ستاد انتخابات کشور ارائه کنند.

همچنین در این نشست اعضای ستاد و رؤسای کمیته های آن، گزارش هایی از فعالیت ها و اقدامات خود را که باید براساس جدول زمانبندی انتخابات انجام می‌دادند، ارائه کردند و دبیر ستاد انتخابات کشور نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته جهت تامین حق‌الزحمه عوامل اجرایی انتخابات و اصلاح آن متناسب با شرایط روز ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه