English

وزیر کشور در گفتگو با خبرگزاری موج:

برخی فرایندهای انتخابات کاملا الکترونیکی خواهد بود / تیم مشترک برای صحت سنجی وضعیت آب هیرمند تشکیل می شود

احمد وحیدی گفت: برای انتخابات 25 فرآیند وجود دارد که برخی از این فرآیندها به صورت الکترونیکی انجام می شود و برخی دیگر هم بسته به نظر شورای نگهبان می توان به صورت الکترونیکی اجرا کرد.

برخی فرایندهای انتخابات کاملا الکترونیکی خواهد بود / تیم مشترک برای صحت سنجی وضعیت آب هیرمند تشکیل می شود

وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه بسترها برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم است، گفت: برای انتخابات 25 فرآیند وجود دارد که برخی از این فرآیندها به صورت الکترونیکی انجام می شود و برخی دیگر هم بسته به نظر شورای نگهبان می توان به صورت الکترونیکی اجرا کرد.

وحیدی با بیان اینکه شمارش آرا از جمله فرآیندهای الکترونیکی است، افزود: هرچقدر توسعه فناوری برگزاری انتخابات را تسهیل کند فرایندها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد این مساله به این بستگی دارد که چقدر در آن فرآیند صحت سنجی وجود داشته باشد و مشکل قانونی هم برای ارزیابی الکترونیکی آن وجود نداشته باشد.

او درباره همکاری با شورای نگهبان برای پرشور برگزار کردن انتخابات تصریح کرد: به طور قطع همکاری هایی در دست اجراست، اما مساله پرشور بودن انتخابات به عوامل مختلفی همچون همکاری احزاب و حضور پرشور مردم در انتخابات بستگی دارد که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

او در پاسخ به سوال درباره هیرمند و برخورد بین نیروهای ایرانی و افغانستانی، تصریح کرد: قرار شده کمیته مشترکی بین ایران و افغانستان تشکیل شود و صحت سنجی وضعیت آب آن منطقه بررسی شود در مقطع کنونی هم مرز بین دو کشور آرام است و ترددها به صورت طبیعی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه