English

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های قرآنی می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت سیزدهم هیچ محدودیتی در حمایت از فعالیت‌های قرآنی ندارد و موسسات مردمی باید در این حوزه فعال باشند.

در لایحه بودجه ۱۴۰۲ حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های قرآنی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های قرآنی در لایحه بودجه 1402 ، گفت: بخش عمده‌ای از دستگاه‌های اجرایی درگیر موضوع قرآن شده است و ما هم به عنوان فرهنگ‌سازی در این زمینه کارهای مثمر ثمری در برنامه داریم. 

محمدمهدی اسماعیلی  در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به حمایت از فعالیت‌های قرآنی گفت: دولت سیزدهم هیچ محدودیتی در حمایت از این فعالیت‌ها ندارد و موسسات مردمی باید در این حوزه فعال باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از از دستگاه‌های اجرایی درگیر موضوع قرآن شده است و ما هم به عنوان فرهنگ‌سازی در این زمینه کارهای مثمر ثمری در برنامه داریم.

وی درباره آثار افغانستانی در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر گفت: فیلمها از کشورهای متعددی ارسال شده است که کشور افغانستان را هم شامل می‌شود. بازدیدکنندگان افغانستانی هم می‌توانند مثل سایرین به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه