English

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

صلاحیت سید صولت مرتضوی با اکثریت آرا تایید شد

​سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی برنامه های ایشان را بررسی کردند که در نهایت کمیسیون با اکثریت آراء صلاحیت سید صولت مرتضوی را تایید کردند و تشخیص دادند که ایشان برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صلاحیت دارند.

صلاحیت سید صولت مرتضوی با اکثریت آرا تایید شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن لطفی در تشریح جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سیدصولت مرتصوی در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و به ارائه برنامه‌هایشان برای اعضای کمیسیون پرداختند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی برنامه های ایشان را بررسی کردند که در نهایت کمیسیون با اکثریت آراء صلاحیت سید صولت مرتضوی را تایید کردند و تشخیص دادند که ایشان برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صلاحیت دارند.

روز گذشته (یکشنبه) نیز، سید صولت مرتضوی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون اجتماعی حضور یافته بود که دغدغه‌های نمایندگان را شنید، اما ارائه برنامه های او برای نمایندگان به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه