English

طلایی در گفتگو با موج:

نقش آمریکا در جنگ بیولوژیکی را نمی توان نادیده گرفت/ باید قبل از شیوع کرونا در کشور از پروازهای ماهان پیشگیری می شد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: موضوع جنگ بیولوژیکی وجود خارجی دارد چرا که در گذشته عملیات شیمیایی عراق را شاهد بودیم.

نقش آمریکا در جنگ بیولوژیکی را نمی توان نادیده گرفت/ باید قبل از شیوع کرونا در کشور از پروازهای ماهان پیشگیری می شد

سردار مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با اشاره به شیوع کرونا در کشور و احتمال وجود جنگ بیولوژیکی ، اظهار داشت: در این باره باید تابع نظر کارشناسان باشیم چرا که نمی توان به طور قطعی اعلام کرد که آیا این ویروس یک نوع بیماری است یا جنگ بیولوژیکی.

وی ادامه داد: بهر حال دست پنهان نظام سلطه و آمریکایی ها در این ماجرا وجود دارد و نمی توان این موضوع را پنهان کرد چرا که آنها به شیوه های مختلف برای دستیابی به اهداف خودشان برای همه کشورها در زمینه های مختلف حتی در حوزه بیولوژیکی برنامه ریزی کرده اند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: بارها اخباری مبنی بر نمونه گیری های مختلف از سوی آمریکایی ها از تمام ملت ها انجام شده تا در مواقع نیاز علیه آنها استفاده شود.

سردار طلایی با بیان اینکه اصل موضوع جنگ بیولوژیکی وجود خارجی دارد چرا که در گذشته عملیات شیمیایی عراق را شاهد بودیم که بصورت تک تک افرادی را از طریق ترور بیولوژیک به شهادت رساندند، تصریح کرد: این مسئله نشان می دهد که نقش آمریکا را نمی توانیم نادیده بگیریم.

وی با اشاره به نقش دولت در مقابله با کرونا، گفت: بنظر می رسید دولت باید بعد از مطرح شدن شیوع کرونا در چین یکسری اقدامات لازم جهت پیشگیری از ورود این بیماری به داخل کشور انجام می داد مثل پیشگیری از پروازهای هواپیمایی ماهان که به چین انجام می شد؛ موضوعی که حتی در فضای مجازی منتشر شد اما کسی آن پرواز ها را تکذیب نکرد.

فعالی سیاسی اصولگرا با بیان اینکه برای پیشگیری از ورود این ویروس به کشور غفلت انجام شد،  اظهار داشت: پس از ورود و شیوع کرونا در کشور هم غفلت هایی انجام شد؛ زمانی که ستاد ملی برای مبارزه با این بیماری تشکیل می شود باید خود شخص رییس جمهور ریاست آنرا بر عهده گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی ریاست یک ستاد ملی به وزیری سپرده می شود آن وزیر در سطح خودش می تواند ایفای نقش کند و به همین دلیل رهبری به ناچار ورود می کنند و فرمان تاسیس قرارگاه بهداشتی را صادر می کنند.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: بنابراین به دلیل جدی گرفته نشدن یکسری امور در ستاد اجرایی کشور، مقام معظم رهبری به ناچار ورود کردند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر پزشکی، ادامه داد: این روزها شاهد تلاش و از خودگذشتگی کادر پزشکان و پرستاران بودیم که واقعا در تاریخ کشور باید بعنوان یک رویداد بزرگ در خلق یک حماسه بزرگ توسط نظام پزشکی یاد کنیم.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه با توجه به روند صعودی این بیماری در کشور انتظار همکاری مردم را داریم، افزود: عموم مردم در امر قرنطینه خانگی همکاری کنند تا هرچه سریعتر زنجیره انتقال آن قطع شود.

سردار طلایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با ورود ستاد کل نیروهای مسلح پیش بینی می شود بتوانیم یک الگویی از نحوه رویارویی چنین حوادثی را کسب کنیم که طبق فرمایشات رهبری می تواند یک رزمایشی برای رویارویی احتمالی با جنگ بیولوژیکی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه