English

حاجی دلیگانی در گفتگو با موج:

لاریجانی جایگاه مجلس دهم را تضعیف کرد/ پرداخت حقوق های فوق نجومی در شرکت های دولتی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: ضعف مدیریتی رئیس و هیات رئیسه مجلس دهم منجر به ناکارآمدی آن شد.

لاریجانی جایگاه مجلس دهم را تضعیف کرد/ پرداخت حقوق های فوق نجومی در شرکت های دولتی

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99، در گفتگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به لایحه بودجه 99 ، اظهار داشت: بودجه 99 واقعی نیست چرا که دولت با پیش بینی هزینه ها منابع درآمدی را تعریف کرده درحالی که بایستی برعکس عمل می شد یعنی باید براساس میزان درآمدها هزینه های سال پیش بینی شود.

وی با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق  برای تصویب کلیات بودجه 99، افزود: در این جلسه نیز کلیات بودجه به سختی رای آورد.

نماینده مردم شاهین شهر در رابطه با عملکرد مجلس دهم، گفت: مجلس دهم بهتر از این می توانست عمل کند اما به جهت ضعفی که رئیس و هیات رئیسه آن داشت، نتوانست کارآمد باشد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 با بیان اینکه عملکرد رئیس و هیات رئیسه مجلس دهم منجر به مغفول ماندن مباحث نظارتی مجلس گردید ؛ ادامه داد: رئیس و هیات رئیسه مجلس  ضعف مدیریتی دارد لذا جایگاه و نقش مجلس در انجام امور را خدشه دار کردند.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا تنها رئیس و هیات رئیسه سبب ضعیف شدن عملکرد مجلس شده اند و نمایندگان در آن نقشی نداشتند، تصریح کرد: نمایندگان هم بی تاثیر نبودند اما ابتدای کار کسی که مجلس را قالب ریزی می کند هیات رییسه است لذا عملکرد رئیس و هیات رئیسه منجر به تضعیف عملکرد مجلس دهم شد.

بیشتر بخوانید:

ارز 4200 تومانی فساد آور است/ بودجه 99 واقعی نیست

بودجه سال ۹۹ نمی‌ تواند دخل و خرج کشور را به طور واقعی پیش بینی کند

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان در بودجه 99، گفت: باید افزایش حقوق کارکنان بیشتر از 15 درصد و متناسب با نرخ تورم باشد لذا این لایحه بایستی اصلاح شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 با بیان اینکه اگر دولت نمی خواهد قدرت خرید را افزایش دهد حداقل آن را حفظ کند؛  افزود: متاسفانه در شرکت های دولتی که در برخی از آنها پول تراوش می شود دریافت حقوق های فوق نجومی به چشم می خورد لذا دولت می تواند منابع درآمدی برای پرداخت حقوق کارکنان را از همین شرکت ها تامین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه