English

دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت:

۶ پالایشگاه دولتی ما با روش جدید در بورس واگذار می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طی دو هفته آینده ۶ پالایشگاه دولتی ما با روش جدید در بورس واگذار می‌شود.

6 پالایشگاه دولتی ما با روش جدید در بورس واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما هم در روش قیمت‌گذاری و واگذاری، تغییراتی را در آستانه اجرا داریم، طی دو هفته آینده ۶ پالایشگاه دولتی ما با روش جدید در بورس واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: ما این سهام را به صورت واحد به واحد عرضه می‌کنیم تا توده مردم حتی کسانی که پس‌اندازهای خرد دارند، بتوانند در این واگذاری‌ها شرکت کنند و این سهام‌ را بخرند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: این اقدام در عین حال که واگذاری چند بنگاه دولتی را مورد نظر قرار می‌دهد و دولت را کوچک می‌کند، توده مردم را هم برای خرید بسیج می‌کند، یک نوع تحقق اقتصاد مردمی را هم به دنبال دارد و از این نظر اقدام بسیار خوبی صورت می‌گیرد.

* ادغام بانک‌ های دولتی بسیار جدی است

دژپسند درباره ادغام برخی از شعب بانکی گفت: در بانک‌ های دولتی پدیده ادغام بسیار جدی است و امسال در مجامع همه بانک‌های دولتی، این مسئله به عنوان یک بند، گزارش‌گیری شده است و در پایان امسال هم همه بانک‌ها از این منظر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ما هم سیاستگذاری کرده‌ و اولویت ادغام را به جاهایی داده‌ایم که چند شعبه دارند تا ارائه خدمات بانکی به مردم دچار مشکل نشود، خاطرنشان کرد: یعنی ما به دنبال آن هستیم که هم ارائه خدمت مثل گذشته انجام شود و از سوی دیگر، شعب بانک‌ها کاهش پیدا کرده و بهره‌وری آنان افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه