English

محسن رضایی در سفر به استان لرستان:

نسخه حل مشکلات هر استان مختص همان استان است

سردار سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای حاج عمران در خرم آباد گفت: لرستان را باید با حاج عمران و قله ۲۵۱۹ شناخت و اینکه مردم لرستان همیشه در صحنه و پای کار انقلابند.

نسخه حل مشکلات هر استان مختص همان استان است
به گزارش خبرگزاری موج

​، سردار سرلشکر محسن رضایی در یادواره شهدای حاج عمران در خرم آباد گفت: لرستان را باید با حاج عمران و قله ۲۵۱۹ شناخت و اینکه مردم لرستان همیشه در صحنه و پای کار انقلابند.

وی افزود: ما در اوج تنهایی از کشور و خاک خود در مقابل تجاوز و حمله رژیمی دفاع کردیم که از حمایت ۳۵ کشور برخوردار بود.

رضایی تاکید کرد: همه جهان امروز اذعان می‌کنند که این مقاومت اعجاب انگیز در منطقه کوچک نوار غزه، الهام گرفته از دلاوری‌ها و مقاومت بی همتای رزمندگان ایران در دفاع مقدس و لبنان است.

وی ادامه داد: اوج سلحشوری رزمندگان تیپ ۵۷ در منطقه حاج عمران بود و این عملیات یکی از سخت ترین عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس بود و سختی‌های دفاع مقدس موجب اقتدار امروز کشور شد؛ اقتداری که اخیرا گوشه ای از آن را در عملیات وعده صادق دیدیم.

سرلشکر رضایی با بیان این مطلب که هدف عملیات حمله به کنسولگری ایران در دمشق فروریختن اقتدار ایران بود، تاکید کرد: تدبیر فرماندهان نیروهای مسلح و در راس آن فرماندهی کل قوا با پاسخ هوشمندانه، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

هدف قرار دادن آن پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی حاوی معنی خاصی بود.

وی افزود: این سطح پاسخ و قدرت نمایی به رژیمی بود که دارای بمب اتم است و حال آنان می‌دانند که ایران در مقابل هیچ دشمنی حتی اگر اتمی باشد بی پاسخ نخواهد بود.

رضایی تصریح کرد: این اقتدار و عظمت مدیون همان سلحشوری‌های رزمندگان در دفاع مقدس و دلاوری های مدافعان حرم است و مردم غیور ایران با تمام وجود و تار و پودشان پای دفاع از خاک وطنشان ایستادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه