English

نماینده مشهد در مجلس:

رییس جمهور برای فرار از پاسخگویی می گوید اختیار ندارم

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور برای فرار از پاسخگویی می گوید اختیارات کافی ندارم.

رییس جمهور برای فرار از پاسخگویی می گوید اختیار ندارم

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار پارلماین خبرگزاری موج، اظهار داشت: برخی از رسانه نقل قول هایی از رییس جمهور منتشر کرده اند مبنی بر اینکه دولت اختیارات لازم را برای مقابله با مشکلات و کاستی ها ندارد.

وی افزود: امیدواریم نقل قول ها از رییس جمهور صحت نداشته باشد، چرا که چنین ادبیاتی در مقابل تهدیدهای دشمن، به نوعی نشان دادن ضعف به دشمنانی است که از هر فرصتی برای تهدید ما استفاده می کنند.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: اما اگر این نقل قول صحت داشته باشد، باید از رییس جمهور پرسید که با وجود بی اختیار بودن دولت، چرا برای دومین بار کاندیدای انتخابات شدید و هزاران وعده به مردم دادید؟ مگر در 4 سال اول نمی دانستید که رییس جمهور و دولت اختیار کافی ندارند؟

پژمان فر گفت: متاسفانه دولت های ما در دو سال پایانی و آخر کاری خود، وقتی می بینند که وعده های آنها محقق نشده، به جای پرداختن به ریشه مشکلات، می گویند ما اختیار کافی نداشتیم.

وی افزود: این اظهارات برای این است که از زیر بار مسوولیت شانه خالی کرده و از پاسخگویی فرار کنند.

نماینده مشهد در مجلس بیان داشت: مردم از این شیوه های سیاسی و تبلیغاتی را به خوبی آگاه هستند و می دانند که بیان مسائلی چون، رییس جمهور اختیار ندارد و یا اختیار دست دولت نیست، تنها برای فرار از پاسخگویی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه