English

عضو ارشد فراکسیون امید در گفتگو با موج؛

انتقادهای خود را به رییس جمهور منتقل می کنیم/اصلاح طلبان همچنان از حسن روحانی حمایت می کنند

عضو ارشد فراکسیون امید گفت: اگر چه معتقدیم 30 درصد قدرت در ایران بیشتر در اختیار رییس جمهور نیست، اما نقدها و انتقادهای خود را به دولت منتقل کرده و می کنیم.

انتقادهای خود را به رییس جمهور منتقل می کنیم/اصلاح طلبان همچنان از حسن روحانی حمایت می کنند

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که آیا حمایت اصلاح طلبان از حسن روحانی رییس جمهور کشورمان ادامه دارد؟ گفت: اصلاح طلبان به عنوان حامیان دولت و شخص رییس جمهور همچنان از حسن روحانی حمایت می کنند و این حمایت ادامه دارد.

وی افزود: علت این است که معتقدیم بسیاری از ایده ها و آرمان های رییس جمهور فارغ از اینکه بتواند آنها را محقق کند یا خیر، با دیدگاه ها و آرمان های اصلاح طلبی همخوانی و همراهی دارد.

30 درصد قدرت در اختیار رییس جمهور است

عضو فراکسیون امید متذکر شد: البته اعتقاد داریم که تنها حدود 30 تا 40 درصد قدرت در ایران، در اختیار دولت و رییس جمهور است و حتی برخی از مسوولان دولت شوخی کرده و می گویند وضعیت ما داریم شبیه آن مثل معروف جیب خالی و پز عالی است!

تابش گفت: با این اوصاف معتقدیم رییس جمهور در راستای اختیاراتی که دارد، به آرمان ها و شعارهایش عمل کرده و می کند و اصلاح طلبان نیز در همان راستا حمایت خود را ادامه می دهند. با این وجود نقدهایی داریم و انتقادهای خود را به رییس جمهور منتقل کرده ایم.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان تاکنون اگر انتقادی به عملکرد دولت و رویه ها داشته اند، این مسائل در جلسات به صورت صریح به رییس جمهور منتقل گردیده و حتی گاهی انتقادها رسانه ای نیز شده است. اساسا ماهیت اصلاحات این است که نقد منصفانه را مورد توجه قرار داده و از تخریب بپرهیزد.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر به گذشته باز گردیم، اصلاح طلبان بار دیگر از حسن روحانی حمایت خواهند کرد؟ گفت: باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. به عبارتی باید رقیبان آقای روحانی را ببینیم و بعد نظر بدهیم. برای پاسخ به این پرسش باید صحنه انتخابات را به درستی مسجم کرد و دید تا چه اندازه نظارت استصوابی تیغ برنده ای داشته است.

تابش در پایان گفت: اگر فرض کنیم که شرایط گذشته و به ویژه ترکیب کاندیداها عینا تکرار می شود، به طور قطع دوباره از حسن روحانی حمایت خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه