English

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

سناریوی تک خوانی خواننده زن در جشنواره فیلم فجر از پیش طراحی شده بود/ این سناریوها با مدیریت شخص حسن روحانی انجام می شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه سناریوی تک خوانی خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از پیش طراحی شده بود، گفت: اینگونه سناریوها با مدیریت شخص حسن روحانی انجام می شود.

سناریوی تک خوانی خواننده زن در جشنواره فیلم فجر از پیش طراحی شده بود/ این سناریوها با مدیریت شخص حسن روحانی انجام می شود

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، درباره تک خوانی خواننده زن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: این اقدام در واقع یک سناریوی برنامه ریزی شده بوده و به طور قطع اتفاقی نیست.

وی افزود: امروز عده ای تلاش می کنند که کاری را انجام بدهند تا احساسات همه متدینین و مردم انقلابی ما را تحریک کنند، تا از این طریق ذهن ها به سمت مسائل فرعی منحرف شود. به طور قطع تک خوانی خواننده زن در ایام الله مبارک فجر یک حرکت کاملا برنامه ریزی شده است.نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت این است که امروزه دولت با سوال های جدی در عرصه بین المللی، اقتصادی، هویت دادن به ایرانی در عرصه بین الملل، شعارهایی چون اعتبار دادن به پاسپورت ایرانی، بازگرداندن عزت ایرانی و اصلاح وضعیت معیشت مردم و ... رو به رو  است.

پژمان فر گفت: دولت مدعی بود که هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد و هم چرخ معیشت مردم. امروز نه سانتریفیوژ داریم و نه معیشت مردم رو به راه است. در نتیجه دولت می خواهد ذهن مردم را از مشکلات اصلی منحرف کند.

وی ادامه داد: دولت برای فرار از پاسخگویی تلاش می کند تا سناریوهایی را طراحی کند تا ذهن مردم منحرف شود. یک روز می گوید ما خانم ها را به ورزشگاه ها می بریم و روز دیگر در حضور وزیر ارشاد شاهد تک خوانی خواننده زن هستیم. دولت به دنبال فریب مردم با این سناریوها است و معتقدم تا پایان کار دولت حسن روحانی ، از مسائلی مانند تک خوانی خواننده زن به طور مکرر و فراوان شاهد خواهیم بود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: سناریوهای دولت در این حوزه متعدد بوده و آنها برای روزهای آینده نیز برنامه دارند. یک روز رییس جمهور در مورد امام زمان (عج) حرف می زند و یک روز درباره قرآن. یک روز حرف از رفتن زنان به ورزشگاه به میان می آید و یک روز معضل فرهنگی دیگری را دامن می زنند. ما معتقدیم که این سناریوها به طور مستقیم با مدیریت شخص حسن روحانی انجام می شود تا تنش ها در جامعه افزایش یابد.نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

پژمان فر با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی، نیروهای اطلاعاتی، نهادهای مسوول و به ویژه ملت ایران نباید فریب سناریوسازی های دولت را بخورند، گفت: این سناریوها یک فریب و یک تله برای انحراف افکار عمومی است و حتی ممکن است بار دیگر شاهد صف بندی های خیابانی باشیم. بنابراین همه باید هوشیار باشند و فریب این دام ها را نخورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه