English

حسین الله کرم؛

امت حزب الله دهن کجی وزیر ارشاد را بی پاسخ نخواهند گذاشت/ وزیر ارشاد حتی حرمت ایام فاطمیه را نگاه نداشت

دبیر کل سابق انصار حزب الله در واکنش به تک خوانی یک خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، گفت: امت حزب الله دهن کجی وزیر ارشاد را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

امت حزب الله دهن کجی وزیر ارشاد را بی پاسخ نخواهند گذاشت/ وزیر ارشاد حتی حرمت ایام فاطمیه را نگاه نداشت

حسین الله کرم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج درباره تک خوانی خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: یکی از حرکت های اصلی جریان نفوذ، گسترش و دامن زدن به اباحه گری است. از این رو تلاش می کنند تا مسائل ضد فرهنگی را در هر محفلی به نمایش گذاشته و حتی تلاش دارند تا این نمایش اباحه گری با حضور وزرا و مسوولان کشور باشد تا به کار خود وجه قانونی هم بدهند.

وی افزود: وزیر ارشاد که در جلسه حضور داشته، باید در همان لحظه واکنش نشان می داد که متاسفانه این اقدام را انجام نداده و به طور قطع عدم واکنش وزیر ارشاد مورد اعتراض جمع مومنین خواهد بود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: تک خوانی یک زن در حضور وزیر ارشاد در حالی رخ داده که این حادثه شوم را می توان از چند زاویه بررسی کرد. نکته مهم این است که اقدام فوق در حضور وزیر ارشاد یک دولت اسلامی و در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه صورت گرفت و متاسفانه وزیر ارشاد حتی حرمت ایام فاطمیه را هم در برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حفظ نکرد.

الله کرم گفت: اعتقاد ما این است که در ایام فاطمیه و همچنین در ایام برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید هوشیاری بیشتری به خرج می دادند اما متاسفانه شاهد بودیم که به بهانه برگزاری یک مراسم فرهنگی، اباحه گری در جامعه در حضور وزیر ارشاد ترویج شد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که انقلاب ما یک انقلاب دینی و اسلامی بوده و هزاران شهید و جانباز و آزاده در راه دفاع از اصول و ارزش های اسلامی و مقابله با اباحه گری ایثار و فداکاری کردند و انصاف نبود در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد چنین رفتار ضد فرهنگی و ضد ارزشی و ضد اسلامی می بودیم.

دبیر کل سابق انصار حزب الله با اشاره به بخش هایی از انتقادهای آیت الله مکارم شیرازی به رییس جمهوری گفت: چندی پیش آیت الله مکارم شیرازی به رییس جمهور گفتند که شما رییس جمهور یک کشور اسلامی هستید، نه یک کشور سکولار. امروز لازم است که ما به وزیر ارشد یادآور شویم شما وزیر ارشاد یک کشور اسلامی هستید، نه یک کشور بی دین و سکولار که در مقابل اباحه گری سکوت می کنید.

الله کرم همچنین به توییت وزیر ارشاد اشاره کرد و گفت: وزیر ارشاد توییت می زند و می گوید معیار ما قانون و شریعت است. اگر معیار شما قانون و شریعت بود که باید همانجا از جلسه خارج می شدید و با دستور برخورد با عوامل این اقدام ضد اسلامی را می دادید. پس چرا سکوت کردید؟

تک خوانی خواننده زن دهن کجی به خون شهدا است

وی ادامه داد: به طور قطع تک خوانی یک خواننده زن در ایام فاطمیه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در برنامه ای فرهنگی که به مناسبت ایام الله فجر، دهن کجی به خون شهدا است.

الله کرم تاکید کرد: به طور قطع جریان نفوذ با این اقدام می خواست نشان دهد که در آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با مهمترین اعتقادات و ارزش های ملت ایران به مقابله برخواسته و این مقابله را هم در حضور وزیر ارشاد و سکوت وزیر ارشاد انجام داده و این اقدام را موفقیت و پیروزی بزرگی برای خود می داند.

وی ادامه داد: انتظار این بود که وزیر ارشاد بلافاصله از جلسه خارج شده و با متخلفین برخورد می کرد و اگر چنین اقدامی را انجام می داد، به طور قطع جامعه حزب اللهی، متدینین و مومنین از او حمایت می کردند.

مراجع قضایی و اطلاعاتی با وزیر ارشاد برخورد کنند

دبیر کل سابق انصار حزب الله در پاسخ به این پرسش که امروز چه انتظاری از وزیر ارشاد وجود دارد؟ گفت: انتظار این است که تا دیرتر نشده، موضع انقلابی گرفته و با افراد متخلف برخورد کند.

الله کرم در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر وزیر ارشاد چنین اقدامی را انجام نداد، چه باید کرد؟ گفت: در مرحله نخست از مسوولان قانونی کشور، مراجع قضایی و اطلاعاتی انتظار داریم با وزیر ارشاد و عوامل برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما از مراجع قانونی می خواهیم که در مقابل تک خوانی یک خواننده زن که به طور قطع از نظر شرعی مورد تایید هیچ یک از مراجع اعظام تقلید و علمای دینی و مردم متدین نیست، سکوت نکنند و در غیر این صورت افراد خودجوش برای دفاع از دین و ارزش های دینی اقدام متقابل انجام خواهند داد.

مسوولان فراموش نکنند که حزب اللهی ها زنده هستند

دبیر سابق انصار حزب الله ادامه داد: مسوولان فراموش نکنند که هنوز حزب اللهی ها، انقلابی ها، جهادگران و مدافعان اسلام و انقلاب زنده هستند و در مقابل چنین رفتارهایی سکوت نخواهند کرد. البته تاکید داریم که رویکرد ما قانونی خواهد بود و هرگز از مسیر قانون خارج نمی شویم، اما در مقابل اباحه گری و ترویج مفاسد فرهنگی سکوت نخواهیم کرد. زیرا مردم انقلاب نکردند که عده ای به راحتی در مراسم تک خوانی زنان حضور یابند.

الله کرم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به نظر می رسد که دولت و اعضای دولت برای اینکه نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند، دست به این حرکت ها می زنند و البته این حرکت ها بی پاسخ نخواهند بود. امت حزب الله به طور قطع دهن کجی وزیر ارشاد را بی پاسخ نخواهند گذاشت. ممکن است مردم مشکلات معیشتی و فقر را صبورانه تحمل کنند، اما به طور قطع در برابر بی دینی سکوت نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه