English

سلیمی در مجلس:

پرداخت خسارت‌های مردم باید به صورت جدی باشد/ با مردم شوخی نکنید

نماینده مردم محلات در مجلس با تأکید بر اینکه پرداخت خسارت‌های مردم باید به صورت جدی باشد، گفت: با مردم شوخی نکنید چرا که آنان همه مایملک خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و پنج میلیون تومان مشکلات آنها را حل نمی‌کند.

پرداخت خسارت‌های مردم باید به صورت جدی باشد/ با مردم شوخی نکنید

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وقوع سیل در بسیاری از استان‌های کشور گفت: در وهله اول دولت باید توضیح دهد که چرا با پیشنهاد مجلس مبنی بر تشکیل وزارت آب و محیط زیست مخالفت کرد، چرا که این مسئله منشأ بسیاری از مشکلات پیش آمده است و باید دولت با تشکیل این وزارتخانه موافقت می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت خسارت‌های مردم باید به صورت جدی باشد، ادامه داد: با مردم شوخی نکنید چرا که آنان همه مایملک خود را از دست داده‌اند و سه میلیون و پنج میلیون تومان مشکلات آنها را حل نمی‌کند.

سلیمی تصریح کرد: متأسفانه در بحث مدیریت بحران، مشکلات جدی داریم و مدیریت در این بخش وارد نیست و باید اقدامات موازی بسیاری صورت می‌گیرد و دولت باید مدیریت‌ها در این بخش را منسجم کند.

نماینده مردم محلات در مجلس بیان کرد: از بهمن ماه پیش بینی شده بود قرار است در بسیاری از استان‌های کشور، سیل آید اما سوال این است که چرا این پیش بینی‌ها جدی گرفته نشد و حتی به خوبی به مردم اطلاع رسانی نشد و این مسئله منشأ خسارت‌های زیادی شد.

سلیمی با بیان اینکه امداد رسانی بحث بسیار مهمی است چرا که بسیاری از مردم در مناطق سیل زده در سختی هستند، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز متأسفانه برخی وزرا مدام بیان کردند که باید چنین و چنان شود در حالی که خود آنان مسئول هستند و باید اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه