English

عضو کمیسیون انرژی خبر داد؛

زنگنه برای پاسخ به دو پرسش در مجلس حاضر می شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر نفت در صحن علنی مجلس برای پاسخ به دو پرسش خبر داد.

زنگنه برای پاسخ به دو پرسش در مجلس حاضر می شود

هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: سال گذشته دو سوال ملی از بیژن زنگنه وزیر نفت مطرح کردم که این دو پرسش در کمیسیون تخصصی که کمیسیون انرژی است با حضور وزیر نفت مطرح شد.

وی افزود: محور پرسش نخست درباره علت دعوت و حضور شرکت توتال در فاز 11 پارس جنوبی است. حضور توتال در این فاز با سر و صدای بسیار زیاد همراه بود، اما متاسفانه دیدیم که توتال پس اعمال تحریم ها، از کار کنار کشید و آسیب جدی اقتصادی به ایران و به ویژه پروژه توسعه پارس جنوبی وارد کرد.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: محور پرسش دوم مربوط به نحوه گازرسانی و عدالت در گازرسانی به مناطق مختلف کشور است. متاسفانه شاهد هستیم که با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، برخی از مناطق کشور از جمله استان خوزستان از نعمت گاز شهری برخوردار نیستند و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

خادمی گفت: پس از طرح و اعلام وصول این دو سوال ملی، بیژن زنگنه در کمیسیون انرژی حاضر شد و متاسفانه پاسخ های وی قانع کننده نبود و به همین دلیل باید در صحن علنی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر پاسخ های زنگنه بار دیگر قانع کننده نباشد، این دو سال را در صحن علنی مجلس به رای نمایندگان می گذارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه