English

رییس کمیسیون صنایع مجلس؛

وزرای جهاد و صنعت حتی زحمت شرکت در جلسات تنظیم بازار را به خود نمی دهند/ عده ای توجهی به مشکلات و گرانی ها ندارند

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عده ای توجهی به مشکلات و گرانی ها ندارند، گفت: متاسفانه وزرای جهاد و صنعت به خود زحمت شرکت در جلسات تنظیم بازار را نمی دهند.

وزرای جهاد و صنعت حتی زحمت شرکت در جلسات تنظیم بازار را به خود نمی دهند/ عده ای توجهی به مشکلات و گرانی ها ندارند

به گزارش خبرگزاری موج، عزیز اکبریان در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم و ضرورت کنترل بازار و قیمت ها در آستانه عید نوروز، روز گذشته کمیسیون صنایع جلسه ای در خصوص تامین مواد غذایی و کنترل بازار برگزار کرد.

وی افزود: قرار بود در این جلسه قرار بود محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مجلس حضور یافته و ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و کارهای انجام شده، به پرسش های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: دو نفر از معاونان رضا رحمانی وزیر صنعت نیز برای این جلسه دعوت شده بودند.

اکبریان گفت: با کمال تاسف و تعجب باید اعلام کنم که وزرای جهاد و صنعت و معاونان این وزارتخانه حتی به خود زحمت حضور در مجلس و شرکت در جلسات تنظیم بازار را ندادند و در این جلسه شرکت نکردند.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که مسوولان در مواجه با گرانی ها چه اقدامتی انجام می دهند و چگونه برای کنترل بازار و کاهش قیمت ها تلاش می کنند. به همین دلیل این موضوع را اعلام کردم.

رییس کمیسیون صنایع مجلس در پایان گفت: همچنین در نامه ای به رییس مجلس، از آقای علی لاریجانی خواسته ایم تا برای حفظ شان مجلس تذکرات لازم را به این دو وزارتخانه بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه