English

نماینده کرج در مجلس:

افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این شرایط به صلاح نیست

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این شرایط به صلاح نیست.

افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این شرایط به صلاح نیست

عزیز اکبریان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، در خصوص طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس اظهار داشت: اساسا با این طرح موافق نیستیم، چرا که هزینه های مضاعف بسیاری را به کشور و جامعه تحمیل می کند.

وی افزود: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی دارای 290 نماینده است و ما در اداره مجلس با این تعداد نماینده مشکل داریم و نمی توانیم به درستی وظائف محوله را انجام دهیم. بنابراین افزایش تعداد نمایندگان مجلس مشکلات بیشتری را به ما تحمیل خواهد کرد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر افزایش تعداد نمایندگان به طور قطع موجب افزایش هزینه های مجلس و به دنبال آن افزایش هزینه های کشور می شود و در این شرایط اجرای طرح فوق به صلاح نیست.

اکبریان گفت: معتقدم اگر به جای 290 نماینده، 90 نماینده داشتیم، بیشتر می توانستیم خدمت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه همواره مردم استان البرز و شهر حوزه انتخابیه وی، یعنی شهرستان کرج نسبت به اینکه این شهرستان با جمعیتی حدود 3 میلیون نفر تنها دو نماینده در مجلس دارد، اعتراض داشتند. چگونه نماینده کرج در مجلس با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالف است، گفت: مهم این است که ما دیدگاه ملی داشته باشیم و نباید منافع منطقه ای را فدای مصالح کشور کنیم.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: از سوی دیگر این انتقاد که استان البرز تنها سه نماینده در مجلس دارد و به نوعی دارای کمترین نماینده در کشور است، صحیح بوده و باید با ساز و کارهای دیگری این نقص را جبران کرد. به عنوان نمونه می توان با کاهش تعداد نمایندگان دیگر استان ها، تعداد نمایندگان استان البرز را افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه