English

نماینده اصفهان در مجلس؛

مدیران کشور زندگی اشرافی دارند/ مدیران حاضر نیستند یک ریال از پاداش خود را به مردم ببخشند

نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه مدیران حاضر نیستند حتی یک ریال از حقوق خود را به مردم ببخشند، گفت: مدیران کشور زندگی اشرافی دارند.

مدیران کشور زندگی اشرافی دارند/ مدیران حاضر نیستند یک ریال از پاداش خود را به مردم ببخشند

حسن کامران دستجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مدیران کشور حاضر هستند در جنگ اقتصادی فعلی همراه مردم باشند؟ گفت: هیچ کدام از آنها چنین کاری نمی کنند.

وی افزود: مدیران دولت در جنگ اقتصادی همراه مردم نیستند و حتی حاضر نیستند یک ریال از حقوق و مزایا و پاداش خود را به مردم ببخشند.

نماینده اصفهان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس در این حوزه چگونه رفتار می کنند؟ گفت: آنها نیز مانند مدیران دولتی هستند و با هم فرقی ندارند.

کامران تصریح کرد: ما به مدیرانی نیاز داریم که مانند دوران دفاع مقدس برای مردم کار کنند. نه اینکه به دنبال پست و مقام و میز و صندلی و حقوق و پاداش نجومی باشند.

وی متذکر شد: کسی منکر پرداخت حقوق به مدیران نیست. اما می گوییم این مدیر باید مانند قبل از دوران مدیریتش حقوق دریافت کند. اگر معلم بوده به اندازه معلمی حقوق بگیرد. اگر کاسب و تاجر بوده باید به همان میزان حقوق و پاداش دریافت کند.

نماینده اصفهان در مجلس تاکید کرد: متاسفانه مدیران ما زندگی اشرافی  دارند و این امر بزرگ ترین آسیب برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه