English

رییس فراکسیون کارگری مجلس در گفتگو با موج؛

دستگیری کارگران معترض فولاد اهواز قانونی نیست/ کارگران دستگیر شده فولاد اهواز باید فورا آزاد شوند

رییس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه کارگران دستگیر شده فولاد اهواز باید فورا آزاد شوند، گفت: این دستگیری ها قانونی نیست.

دستگیری کارگران معترض فولاد اهواز قانونی نیست/ کارگران دستگیر شده فولاد اهواز باید فورا آزاد شوند

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج درباره دستگیری کارگران فولاد اهواز اظهار  داشت: امروز به مسوولان مربوطه تذکر کتبی دادم و فردا در جلسه علنی نیز تذکر شفاهی خواهم داد و نطقی را در دفاع از این افراد آماده کرده ام که به زودی بیان خواهم کرد.

وی تصریح کرد: از نظر ما دستگیری کارگران فولاد اهواز هیچ توجیه قانونی ندارد و تمام کسانی که بازداشت کرده اند، باید فورا آزاد شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: هر کسی هم معتقد است که کارگران معترض فولاد اهواز جرم و تخلفی انجام داده اند، اسناد خود را به صورت شفاف منتشر کند.

محجوب متذکر شد: کسانی که آرام و بدون شعار ساختار شکنانه، تنها اعتراض خود را بیان کرده و شعار صنفی می دهند را که نمی توان بازداشت کرد.

وی گفت: این افراد حقوق خود را مطالبه می کنند. به نظر من حرفشان هم حق است، حتی اگر روزهای متمادی این حقوق خود را مطالبه کرده و به خیابان بیایند و شعارهای صنفی بدهند، کسی نمی تواند متعرض آنها شود.

رییس فراکسیون کارگری مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه مجلس چه اقداماتی برای آزادی این افراد در دستور کار دارد؟ گفت: موضوع اعتراضات کارگران فولاد اهواز را در جلسه ای با حضور نمایندگان کارگران در کمیسیون اجتماعی بررسی کردیم. قرار شد هفته آینده نیز جلسه ای داشته باشیم. اما عملا با دستگیری این افراد، نمایندگان کارگران فولاد اهواز دیگر در دسترس نمایندگان نیستند و نمی دانیم حرف آنها را چگونه باید پیگیری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه