English

عزیزی:

مقاومت مردم یمن وعده الهی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقاومت مردم یمن وعده الهی در برابر ستم اشقیا است.

مقاومت مردم یمن وعده الهی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، عبدالرضا عزیزی در همایش حمایت از مردم مظلوم یمن اظهار کرد: جنگ علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن از چند منظر قابل بررسی است.

وی خاطر نشان کرد: از دیدگاه حقوق بشر باعث تعجب است که منادیان حقوق بشر این همه ظلم و جنایت و کودک کشی و محاصره ناجوانمردانه توسط رژیم منحوس ال سعود و اربابان پر مدعایی که گوش جهانیان از ادعای حقوق بشری خود را پر کرده ولی نه تنها جلوگیری نمی‌کنند بلکه تشویق و حتی کمک های نظامی و تسلیحاتی هم می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: باید به حال چنین مدعیان دروغین تاسف خورد، بیش از سه سال است مردم مظلوم یمن علاوه بر بمباران های کور تحت شدیدترین محاصره نظامی و اقتصادی هستند و بدلیل نبود غذا و دارو در فجیع ترین وضع ممکن قرار گرفته اند و متاسفانه هیچ خبری از نهادهای حقوق بشری هم نیست.

عزیزی تاکید کرد: یمن در آتش است و  مردمی که تنها جرمشان خلاصی از زور و ظلم و جور و بی عدالتی بوده است و خواستند آزاد باشند.

وی در رابطه با سکوت جوامع بشری در مقابل کشتار مردم یمن، عنوان کرد: امروز که متأسفانه جهان استکباری چشمش را بر روی این همه ظلم و جنایت بسته اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: وظیفه همه مسلمانان است به پیروی از آیات قرآن کریم و دستورات دین و پیامبر عظیم الشان اسلام به هر طریق ممکن به یاری مسلمانان رنج کشیده و تحت ظلم جنایات رژیم دست نشانده ال سعود و اسرائیل و آمریکا و سایر متحدان ظالم بشتابند.

عزیزی تصریح کرد: کمترین تعللی که ما را از وظیفه انسانی و مسلمانی خود دور کند در یوم الحساب بدون شک مورد مؤاخذه قرار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: امروزه دنیای استکباری خصوصا آمریکای جنایتکار  به اهمیت تنگه باب المندب و چپاول نفت عربستان بشدت پی برده و چون تنگه استراتژیک هرمز در اشراف کامل عملیاتی جمهوری اسلامی ایران است، رژیم جنایتکار ال سعود را ترغیب به لوله کشی نفت و صدور آن از طریق باب المندب کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همین مهم باعث شده است این رژیم جنایتکار به هر قیمتی که شده است این تنگه  را در اختیار خود داشته باشد.

عزیزی به تلاش بی حاصل آل سعود برای نابودی یمن پرداخت و گفت: آل سعود با تمام توان و بهره گیری از کمک های نظامی و سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و اسرائیل و با همکاری سایر کشورهای مرتجع عرب همچون امارات به یمن مظلوم حمله کرده و طبق وعده به اربابان خود قرار بوده است چند هفته کار یمن را تمام کند ولی بحول قوه الهی الان سه سال است که مردم مظلوم و بی دفاع یمن زیر سنگین ترین حمله های هوایی و زمینی و دریایی دشمنان آمریکایی سعودی صهیونیستی مقاومت می‌کنند و کمترین آثار تسلیم مشاهده نمی‌شود.

وی در پایان گفت: مقاومت مردم یمن چیزی نیست جز وعده نصرت الهی به مسلمانان و مقاومت کنندگان در برابر ظلم و جور ستم اشقیا میباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه