English

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی:

عدم انتشار فهرست ۱۰۰ نفره مدیران دو تابعیتی تخلف از آیین نامه است/ کمیسیون امنیت ملی باید فهرست ۱۰۰ نفره مدیران دو تابعیتی را منتشر کند

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی گفت: عدم انتشار فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی تخلف از آیین نامه است.

عدم انتشار فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی تخلف از آیین نامه است/ کمیسیون امنیت ملی باید فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی را منتشر کند

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در تاریخ بیست و هشتم مرداد ماه ماه گزارش نهایی تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی در صحن علنی مجلس قرائت شد که این گزارش دارای یک ضمیمه حاوی فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی بود.

وی افزود: بر اساس آیین نامه وقتی گزارشی قرائت می شود، باید ضمایم آن نیز منتشر گردد و به عبارتی نمی توان یک گزارش را به صورت خلاصه و حذف شده منتشر کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: همان زمان در جلسه به عدم انتشار فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی انتقاد شد و حتی نماینده محلات به رییس وقت جلسه تذکر داد و رییس مجلس نیز اعلام کرد که این فهرست باید ظرف مدت یک هفته منتشر شود.

ابوترابی در پاسخ به این پرسش که شما در سی ام مرداد وعده دادید ظرف یک هفته این فهرست را منتشر می کنید، چرا منتشر نکردید؟ گفت: من به استناد آیین نامه این حرف را زدم و باید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فهرست 100 نفره مدیران دو تابعیتی را منتشر کند و عدم انتشار این فهرست خلاف آیین نامه است.

وی در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار موج مبنی بر اینکه اگر کمیسیون امنیت ملی این لیست را منتشر نکرد، چه اقدامی انجام می شود؟ گفت: ما به طور جدی پیگیر موضوع هستیم و از کمیسیون امنیت ملی می خواهیم که طبق آیین نامه، نام 100 مدیر دو تابعیتی را منتشر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه