English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

نتیجه جلسات همراه با شوخی و خنده برای مردم چیست/ نیاز به درک واقعی درد مردم داریم

یکی از مهمترین انتقادهایی که مردم از مسوولان و دولتمردان دارند، این است که با حضور در جلسات مداوم و اکثرا بی نتیجه، از جامعه فاصله گرفته و به درستی دردهای اصلی آنها را درک نمی کنند.

نتیجه جلسات همراه با شوخی و خنده برای مردم چیست/ نیاز به درک واقعی درد مردم داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ارتباط مستمر مسوولان و مدیران حاضر در سمت های مختلف با اقشار مختلف مردمی، دارای برکات بسیاری برای مدیران است و اگر ارتباط مردم با مسوولان به هر نحو و شکلی قطع و یا کمرنگ شود، این مسوولان هستند که در مرحله نخست آسیب خواهند دید.

البته حوزه این آسیب بسیار فراتر بوده و کل یک جامعه را دچار چالش و حتی در شرایط خاص، گرفتار بحران هایی می کند که برون رفت از آن هزینه های بسیاری به همراه دارد.

به همین دلیل است که رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی در بخشی از توصیه دوازده گانه خطاب به رییس جمهوری و اعضای هیات دولت دوره فعلی با تاکید بر اهمیت "ارتباط نزدیک با مردم به‌ منظور درک بهتر واقعیات زندگی مردم" فرمودند: داشتن بخش ارتباطات مردمی قوی و سفرهای استانی بسیار خوب و مفید است.

به طور قطع جامعه ای که مسوولان آن در اتاق های در بسته و پشت درب های قطور حضور داشته و ارتباط مستقیم و صحیحی با مردم ندارند، نمی تواند مدعی وحدت و همدلی آحاد جامعه با مدیران ارشد بوده و مدیران آن نیز از درک صحیح مشکلات شهروندان ناتوان خواهند بود.

به عنوان نمونه، این روزها اکثریت مطلق مردم ایران گرفتار گرانی ها و تورم افسار گسیخته بوده و افت شدید و بی سابقه ارزش پول ملی موجب شده تا مشکلات بسیاری به حجم مشکلات قبلی شهروندان افزوده شود.

در چنین شرایطی انتظار می رفت که مسوولان و به ویژه اعضای هیات دولت برای رفع دغدغه های مقام عظمای ولایت و کاستن از بار مشکلاتی که بر دوش مردم سنگینی می کند، اقدامات جدی انجام دهند. این اقدامات تا به امروز محدود به برگزاری چند جلسه محدود شده که هنوز نتایج آن به درستی اعلام نگردیده است.

از سوی دیگر ترمیم تیم اقتصادی دولت که مورد خواست بخش عظیمی از مردم و اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است نیز تنها محدود به عزل رییس کل بانک مرکزی شده است.

در چنین شرایطی امروز خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گزارش تصویری از جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا و مدیران ارشد کشور منتشر کرده که جالب توجه بوده و با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو بوده است.

تا لحظه انتشار این گزارش، هیچ رسانه دیگری و حتی سایت رسمی اطلاع رسانی دولت گزارش تصویری از جلسه فوق منتشر نکرده و تنها ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت عکس هایی از سران قوا و دولتمردان عالی رتبه بر روی خروجی خود منتشر کرده و تصاویر فوق نشان دهنده این بوده که این جلسه بسیار شاد و مفرح برگزار شده است!

به نظر می رسد عدم ارتباط مستمر دولتمردان با مردم، موجب شده تا آنها درک صحیحی از مشکلات مردم نداشته باشند و حتی در جلساتی که با هدف رفع معضلات اقتصادی برگزار می شود، بیشتر به شوخی و خنده می پردازند.

در چنین شرایطی است که مردم امیدی به وعده های مسوولان نداشته و می پرسند، نتیجه جلسات همراه با شوخی و خنده دولتمردان برای آنها چه خواهد بود؟

در زیر توجه مخاطبان را به چند عکس از جلسه فوق که توسط خبرگزاری رسمی دولت منتشر شده، جلب می کنیم:

نتیجه جلسات همراه با شوخی و خنده برای مردم چیست

نتیجه جلسات همراه با شوخی و خنده برای مردم چیست

به گزارش موج، پس از ساعاتی خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا)  اقدام به حذف عکس های مورد اشاره کرده و این در حالی است که گزارش تصویری جلسه فوق در هیچ رسانه دیگری، حتی سایت اطلاع رسانی دولت منتشر نشده است.

این در حالی است که حذف عکس لبخندها و شوخی ها و قهقهه های دولتمردان با فشار های احتمالی بیرونی در اوج مشکلات معیشتی مردم از خروجی خبرگزاری رسمی دولت، تاثیری در اصل موضوع نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه