English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با موج؛

روحانی درگیر سهم خواهی جریان های سیاسی شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد رییس جمهوری برای ترمیم تیم اقتصادی خود، درگیر سهم خواهی جریان های سیاسی شده است.

روحانی درگیر سهم خواهی جریان های سیاسی شده است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری موج، با تاکید بر اینکه جریان های سیاسی با سهم خواهی از دولت مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اند، گفت: با ادامه این شرایط ترمیم تیم اقتصادی کابینه سخت به نظر می رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر رییس کل بانک مرکزی به تنهایی می تواند مشکلات اقتصادی ایجاد شده را برطرف کند، گفت: این اقدام نه تنها کافی نیست و باید تعداد دیگری از وزرا و معاون رییس جمهوری در حوزه اقتصادی تغییر کنند، بلکه باید نگاه دولت نیز اصلاح شود.

نماینده مردم شاهین شهر در خانه ملت تصریح کرد: دولت برای مقابله با تورم، بی ثباتی قیمت ها، سردرگمی تولیدکنندگان، تجار و مشکلات معیشتی مردم، برنامه های خود را نیز در کنار ترمیم تیم اقتصادی، تغییر دهد.

نظر حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر درباره سهم خواهی از دولت

حاجی دلیگانی افزود: ما از نظر سیاست گذاری در حوزه اقتصادی و قوانین کلان مشکل خاصی نداریم، بلکه مشکل زمانی ایجاد می شود که برنامه های دولت در راستای این سیاست ها نیست و حتی در مباحثی برنامه های مسوولان مغایر با سیاست های کلان کشور است.

وی تاکید کرد: بنابراین هم باید تیم اقتصادی کابینه تغییر کند و هم نگاه دولت در حوزه اقتصادی اصلاح شود.

نگاه های متفاوتی در دولت وجود دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این پرسش که چرا روند تغییر تیم اقتصادی دولت پس از عزل سیف متوقف گردید، گفت: احساس من این است که آقای روحانی در خصوص سهم جریان های سیاسی در کابینه دچار محدودیت است.

حاجی دلیگانی گفت: به نظر می رسد رییس جمهوری برای تغییر چهره های برآمده از جریان های سیاسی و سهم گرفته از دولت با رودرواسی رو به رو است و همین امر مانع جدی در برابر ترمیم تیم اقتصادی به شمار می آید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد یکی از اعضای ارشد دولت مخالف انتصاب علی طیب نیا به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه بوده و همین امر مانع از این انتصاب شده است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما عدم هماهنگی دولت، ناشی از همین دیدگاه های متفاوتی است که در کابینه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی