English

ساحل علی کله جان جوان ۲۸ ساله را گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن یک جوان ۲۸ ساله در بوستان ساحلی علی کله خبر داد و گفت: انتظار می‌رود شهروندان به هشدارهای هواشناسی و آتش نشانی توجه و از شنا کردن در نقاط ممنوعه خودداری کنند.

ساحل علی کله جان جوان ۲۸ ساله را گرفت
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، روح الله بهشتی فرد در گفت و گوی رسانه ای گفت: متاسفانه به رغم نصب تابلو و ایجاد موانع در نقاط غیرمجاز و همچنین پیش بینی هواشناسی درخصوص بارندگی شدید و افزایش دبی رودخانه دز، برخی شهروندان و گردشگران بدون توجه به هشدارها در مکان‌های غیرمجاز شنا می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز شیرجه زدن یک مرد جوان اهل دزفول در قسمت سیمانی و خطرناک نزدیک سد تنظیمی علی کله در شرایطی که دبی رودخانه بیش از ۵۰۰ مترمکعب است، منجر به غرق شدن وی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: اکیپ‌های غواصی و نجات غریق آتش نشانی دزفول پس از اطلاع از وقوع این حادثه برای جستجوی فرد غرق شده به بوستان علی کله اعزام شدند.

وی افزود: عملیات جستجوی فرد غرق شده با تاریک شدن هوا متوقف شد ولی از فردا با وجود دبی بالای رودخانه دز ادامه خواهد یافت.

بهشتی فرد از شهروندان و گردشگران خواست هنگام مراجعه به بوستان‌های ساحلی نکات ایمنی را رعایت و از شنا در نقاط غیر مجاز خودداری کنند.

وی افزود: به رغم استقرار اکیپ‌های پیشگیری از غرق شدگی و نجات غریق در مسیر علی کله و بوستان‌های ساحلی ولی همچنان شاهد بی‌توجهی عده‌ای به هشدارها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه