English

نجات جان یک کودک از غرق شدگی در بندر امام خمینی

با تلاش تیم امداد و نجات دریایی بندر امام خمینی جان کودک خردسال از خطر غرق شدگی نجات یافت.

نجات جان یک کودک از غرق شدگی در بندر امام خمینی
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بر اثر غفلت والدین این کودک خردسال هنگام شنا وارد قسمت عمیق ساحل شده بود که با هوشیاری و عکس‌العمل به هنگام ناجیان غریق این کودک از زیر آب بیرون کشیده شد.

احمد خسروی افزود: دو نفر از ناجیان غریق پس از خارج کردن این کودک از قسمت عمیق آب، عملیات احیا را به منظور کردن باز کردن راه‌های تنفس انجام دادند و خطر مرگ بر اثر غرق شدگی را دفع کردند.

وی توصیه به گردشگران در خصوص رعایت الزامات و اصول ایمنی هنگام حضور در ساحل و دریا گفت: شماره تلفن ۱۵۵۰ از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی واحد امداد و نجات دریایی در هنگام وقوع سوانح دریایی است.

  رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان  بیان کرد: استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی  و مجیدیه ماهشهر به تعداد ٩١ ناظر و همچنین استقرار ٧ فروند شناو ناجی و ٧ فروند شناور همیار ناجی، نیرو‌های ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز و توزیع  یک هزار و پانصد عدد جلیقه و حلقه‌ی نجات بین قایق‌های گردشگری دریایی  از اهم این اقدامات برای ارتقاء ایمنی گردشگاه‌های دریایی در ایام تعطیلات نوروزی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه