English

دستگیری قاتل یکی از اهالی پتک جلالی باغملک

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: عامل قتل یکی از اهالی منطقه پتک جلالی باغملک که در شهرستان رامهرمز اتفاق افتاده بود، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری قاتل یکی از اهالی پتک جلالی باغملک
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، صادق جعفری چگنی روز یکشنبه با اشاره به درگیری طایفه‌ای سال‌های گذشته در منطقه پتک جلالی شهرستان باغملک، بیان کرد: با وجود ایجاد سازش و حل و فصل اختلاف‌های ۲ طرف، روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه سال جاری یکی از اهالی منطقه در شهرستان رامهرمز به قتل رسید.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، با پیگیری‌های قضایی و انتظامی، عامل قتل توسط نیروی انتظامی استان خوزستان دستگیر شد و پرونده به صورت فوق العاده در دادسرای عمومی و انقلاب رامهرمز درحال رسیدگی است و تحقیقات ادامه دارد.

جعفری چگنی اضافه کرد: درحال حاضر با همکاری مردم و عوامل انتظامی، نظم و امنیت در منطقه برقرار است و باهرگونه بی نظمی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، درگیری بین ۲ طایفه در منطقه پتک جلالی شهرستان باغملک از سال ۹۰ به دلیل اختلافات ملکی آغاز شد و هر از چند گاهی شعله ور می‌شود و از سال ۹۴ که این درگیری‌ها شدت گرفته است.

با وجود صلح و سازشی که در سال‌های اخیر بین این ۲ طایفه برقرار شد اما چند روز گذشته یکی دیگر از اهالی این منطقه به قتل رسید.

باغملک در شمال شرق خوزستان واقع شده است روستای 'پتک جلالی' محل وقوع این درگیری‌ها از توابع بخش میداوود این شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه