English

پدر شهید شیالی دار فانی را وداع گفت

پدر شهید سعید شیالی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر شیبان شهرستان باوی آسمانی شد.

پدر شهید شیالی دار فانی را وداع گفت
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، زنده‌ یاد ترکی شیالی پدر شهید سعید شیالی از شهدای شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس شهر شیبان شهرستان باوی که در دی‌ماه سال ۱۳۶۷ داغ فرزندش را دیده بود پس از ۳۵ سال در بهشت به دیدار او شتافت.

همچنین فرزند دیگر این پدر شهید، عبدالرضا شیالی هم در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و به افتخار جانبازی نائل آمد و در سال‌های گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به برادر شهیدش پیوست.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد ترکی شیالی زرگانی پدر شهید سعید شیالی با حضور اقشار مختلف مردم امروز پنج‌شنبه پنجم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ در شهر شیبان برگزار شد.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد ترکی شیالی پدر شهید سعید شیالی در شهر شیبان حضور داشتند و با خانواده این شهید گرامی ابراز همدردی کردند.

پس از تشییع، خانواده و بستگان با این سفر کرده وداع کردند و پیکر پاک پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد ترکی شیالی پدر شهید سعید شیالی در گلزار شهدای شهر شیبان آرام گرفت.

شهید سعید شیالی در یکم تیر ۱۳۴۵ در خانواده مذهبی و متدین در شهر شیبان شهرستان باوی چشم به جهان گشود.

وی یکی از بچه‌های فعال بسیج مسجد بود. در برپایی مراسم مذهبی یکی از اعضا اصلی بود و بسیار کمک می‌کرد. همیشه و در همه شرایط سخت نماز خود را به موقع و اول وقت می‌خواند و روزه‌های خود را می‌گرفت.

در نوجوانی به کار‌های برقکاری و جوشکاری مشغول شد و در سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد که یک پسر و دو دختر از او به یادگار مانده است.

با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در روز یازدهم دی‌ماه ۱۳۶۷ در خرمشهر بر اثر مصدومیت شیمیایی به فیض شهادت نائل آمد و نامش در زمره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ثبت شد.

شهید سعید شیالی در سن ۲۲ سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع در گلزار شهدای شهر شیبان آرام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه