English

آیت الله اعرافی:

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند

​مدیر حوزه های سراسر کشور گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند و حیات امروز دین و دنیای مردم وابسته به همین ایثارگریها و مجاهدت ها است .

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،مدیر حوزه های سراسر کشور با حضور در بنیاد شهید وامور ایثارگران در جمع اعضای شورای معاونان که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد، افزود: در خدمت به خلق بالاترین و ارزشمند ترین قشر،‌ خانواده شهدا و ایثارگران هستند و این فرصت عظیم خدمت امروز در اختیار شما قرار گرفته است.

وی خطاب به کارکنان بنیاد  با تاکید بر اینکه شما پیشگامان عرصه خدمت به بهترین خلق هستید،‌تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید مسئولیت سنگین و حساسی است،‌خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است به ویژه در شهر قم،‌ تقدیر از تلاش های شما خادمان و مدیر بنیاد که خود نماد جانبازی و ایثارگری در راه خدا است ،‌شما وظیفه سنگینی در مسیر خدمت به بهترین خلق را بر عهده دارید.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های کشور هستند و حیات امروز دین و دنیای مردم وابسته به همین ایثارگریها و مجاهدت ها است .

مدیر جامعه المصطفی العالمیه تاکید کرد: خدمت به خلق توفیق الهی و بالاترین نعمت است،‌انسانی که  از فردیت خارج شده و درمسیر خدمت به خلق قرار گیرد به انسانیت دست می یابد، حفظ ارزشها در مسیر خدمت نشان از کمال انسانیت است.

وی به زلزله زدگان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: امروز زلزله زدگان این استان نیازمند خدمت سایر انسانها هستند، ‌آنهم خدمتی که به موقع و در لحظه نیاز صورت گیرد و این مساله ارزش کار را افزایش می دهد.

آیت الله اعرافی افزود: خدمت در اسلام ضوابط و مولفه هایی دارد تا به کمال برسد، ‌مهمترین آن داشتن اخلاص و نیت الهی است، ‌اخلاص نور عمل است.

وی اضافه کرد: پرهیز از منت و یا هر عملی که شائبه منت گذاری داشته باشد،‌پرهیز از آزار خدمت گیرنده،‌ که موجب فروریختن عمل مثبت است، حفظ کرامت دیگران که خود روح عمل است،‌‌مخفی سازی کار نیک مگر جنبه شعائر را داشته باشد،‌همه از ارزشهای مولفه های خدمت رسانی است.

مدیر حوزه های علیمه کشور تاکید کرد: باید انسانها را مهم بدانیم و کار خویش را در مسیر خدمت به ایشان کوچک شماریم،‌ عدم توقع اجر و مزد و عدم انتظار تشکر از کسانی است که روحشان در اوج ایمان است و این مساله برای کسانی که خدمت گزار به خاندان شهدا و ایثارگران هستند از اهمیت برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی