English

با داوری قاری بین المللی قرآن کریم؛

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان وخانوادهابنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد

مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرآئت، مفاهیم و اذان برگزار گردد. نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان وخانوادهابنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،مسابقات قرآن کریم امروز چهارم آبان ماه با حضور کارکنان بنیاد و بازنشستگان در محل نماز خانه اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزارشد.

این مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرآئت، مفاهیم و اذان برگزار  گردید. نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

در این دوره شرکت کنندگان در رشته های حفظ،‌ قرآئت،‌ مفاهیم و اذان در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از اعلام نتایج نفرات برگزیده به مسابقات کشوری قرآن کریم بنیاد شهید وایثارگران راه خواهند یافت.  

قاری ممتاز و بین المللی قرآن کریم در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، گفت: باید فرهنگ خوب خواندن و خوب گوش دادن به قرآن کریم در جامعه ترویج داده شود.

دکتر علی اصغر شعاعی افزود: قرآن کتاب زندگی است و مسیر سعادت را نشان می دهد، در حالی که بسیاری از افراد گوش دادن به قرآن را به مراسم ختم مردگان محدود کرده اند.

وی اضافه کرد: آشنایی با مفاهیم قرآن کریم، موجب شناخت راه سعادت بشر است،‌ انس با قرآن و شناخت مفاهیم آن و بکار گیری دستورات قرآن در زندگی مایه نیک بختی در دنیا و آخرت است.

وی افزود: در برخی از کشورهای مسلمان که حضور یافتیم تاکید به خواندن قرآن بعد از نماز و علاقه به قرائت قرآن کریم و گوش سپردن به آیات قرآنی از سوی نمازگزاران بسیار جذاب بود.

دکتر شعاعی تاکید کرد: نباید  قرآن به مراسم های ختم اموات محدود شود و دوری از قرائت و حتی گوش سپردن به آیات قرآن کریم را شاهد باشیم،‌ قرآن کتاب هدایت و کلید راه سعادت است.

وی افزود: برگزاری این قبیل مراسم ها موجب انس افراد با قرآن و شناخت مفاهیم قرآنی و بکار بستن دستورات قرآنی در زندگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه