English

مختومه شدن ۱۴ پرونده قضایی به همّت شورای حل اختلاف و صلح یاران خوزستان

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ۱۴ پرونده قضایی در شهرستان حمیدیه با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران این شهرستان به صلح و سازش ختم شد.

مختومه شدن ۱۴ پرونده قضایی به همّت شورای حل اختلاف و صلح یاران خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در گفت‌وگویی رسانه ای عنوان کرد: این پرونده‌ها با موضوع مطالبه مالی به ارزش بیش از ۶۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شهرستان حمیدیه منتهی به صلح و سازش شد.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش دستگاه قضای استان و به ویژه شوراهای حل اختلاف خوزستان پای کار آمده‌اند و طی یکسال اخیر نتایج خوبی کسب شده است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی نقش مجموعه توسعه حل اختلاف استان را در امر سازش در پرونده‌های قضایی بسیار اثرگذار دانست و گفت: این اقدام باعث می‌شود تا از ورود پرونده‌های بیشتر به دادگاه‌ها جلوگیری شود.

 

استان خوزستان امسال عنوان مهد صلح و سازش کشور را کسب کرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: صلح و گذشت از موارد بسیار توصیه شده و از آموزه‌های دینی و فرهنگی مردم خوزستان است که برای توسعه و ترویج آن باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: طبق دستور و تاکید رییس کل دادگستری خوزستان تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت معتمدان، بزرگان عشایر و طوایف ضریب سلامت روحی، روانی و آرامش اجتماعی افزایش یابد و درنهایت امنیت در جامعه با کاهش درگیری‌ها و ایجاد صلح گسترده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه