English

دستگیری یک کارچاق کن در خوزستان/ او یک قاضی بود؟

دستگیری کارچاق‌کنی که خود را قاضی معرفی می‌کرد ‌ رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان گفت: یک کارچاق‌کن که خود را قاضی معرفی می‌کرد در خوزستان دستگیر شد.

دستگیری یک کارچاق کن در خوزستان/ او یک قاضی بود؟

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حسن مرادی اظهار کرد: واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، موفق به دستگیری فردی شده که با معرفی خود به عنوان قاضی، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از اصحاب پرونده می‌کرد.

مرادی با اشاره به اینکه متهم کارشناس سابق دادگستری بوده و به‌علت تخلفات، پروانه کارشناسی وی لغو شده بود، افزود: وی به اتهام کلاهبرداری، کارچاق‌کنی، جعل عنوان، غصب عنوان، جعل اسناد و اوراق قضائی و حمل و نگهداری شوکر و افشانه دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی ادامه داد: متهم با ارائه کارت شناسایی جعلی و معرفی خود به نام قاضی دادگستری و با نام مستعار دکتر و سید اقدام به کلاهبرداری و فریب عموم کرده و از آنجایی که دارای تحصیلات حقوقی و تجریه در سمت کارشناس سابق دادگستری بوده، مردم به وی اعتماد می‌کردند.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان افزود: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری مطالبات و شکایات خود در خصوص فرد مذکور به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خوزستان یا دادسرای اهواز مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه