English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری عامل آتش زدن حوزه علمیه در کاشان کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل آتش زدن حوزه علمیه در کاشان کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمین در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص امنیتی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت متهم و محل اختفاء آن را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازجویی های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه های معاند اقرارکرد.

سرهنگ کاکاوند در پایان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی سریعاً مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس منعکس تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه