English

فرمانده انتظامی کاشان:

عامل آتش سوزی عابر بانک ها در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی ۲ دستگاه عابر بانک در اقدام ضربتی پلیس خبر داد.

عامل آتش سوزی عابر بانک ها در کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی عمدی، دو دستگاه عابر بانک در میدان گاز شهر کاشان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی جزئیات آتش سوزی توسط ماموران پلیس مشخص شد فردی به صورت ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن عابر بانک ها کرده و سپس از محل متواری می شود .

فرمانده انتظامی کاشان افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه روزی، موفق شدند متهم که جوانی ۲۵ ساله است را شناسایی و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : در تحقیقات صورت گرفته متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی در ادامه با مواجه شدن با مستندات پلیس به انجام ۲فقره آتش زدن عابر بانک های سطح شهر کاشان و ارسال مستندات آن به خارج از کشور اعتراف کرد.

کاکاوند با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد، اظهار داشت: پلیس کاشان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه