English

ماجرای سرقت مسلحانه خودرو در آران و بیدگل تا دستگیری سارقین

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو در این شهرستان و دستگیری سارقان در کمتر از ۱۶ ساعت توسط پلیس آگاهی همدان خبر داد.

ماجرای سرقت مسلحانه خودرو در آران و بیدگل تا دستگیری سارقین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه  یک دستگاه خودرو سمند توسط ۲ نفر در شهرستان آران و بیدگل  دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : پس از وقوع سرقت و با توجه به اهمیت ویژه موضوع ، سریعا مراتب به تمامی مراکز انتظامی کشور اعلام شد که سرانجام در کمتر از ۱۶ ساعت طی عملیاتی هوشمندانه خودروی مسروقه توسط پلیس آگاهی همدان کشف و هر ۲ سارق به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد : در این راستا با پیگیری دادستان شهرستان آران و بیدگل و انجام هماهنگی قضایی با دادسرای همدان ، سارقان جهت انجام تحقیقات و اقدامات قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد ضمن رعایت آموزش ها و هشدارهای پلیس و توجه به اصول خود مراقبتی در جهت پیشگیری از وقوع سرقت در صورت مشاهده موارد مظنون یا مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ یا ارتباط با ادمین کانال خبرگزاری پلیس در شبکه پیام رسان ایتا به آدرس @policearanbidgol گزارش نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه