English

سردار صالحی:

عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت در خوزستان در امان نخواهند بود

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه شهادت پرسنل نیروی انتظامی انگیزه را برای برخورد جدی تر با مخلان نظم و امنیت بیشتر می کندگفت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح و اشرار از دست پلیس در امان نخواهند بود

عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت در خوزستان در امان نخواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی روز جمعه در آیین تشییع پیکر شهید والامقام مصطفی رفیع زاده در ستاد فرماندهی انتظامی ماهشهر  افزود: این اولین باری نیست که نیروی انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امنیت کشور و برای آسایش و آرامش مردم تقدیم می کند و آخرین بار هم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته ۶ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان از جمله شهید "ضرغام پرست" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر آسمانی شدند.

وی عنوان داشت: امنیتی که در کشور و استان خوزستان شاهد هستیم مدیون ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت دلاور مردانی است که با غیرت دینی ، شهامت و شجاعت از همه چیز خود گذشتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند تا مردم در امنیت ،آسایش و آرامش باشند.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: هشدار  پلیس به مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت وارد کنند این است که پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی، حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان خاطرنشان کرد: خواسته ما از دستگاه قضائی در این‌گونه موارد تسریع در صدور و اجرای حکم در محل استتا درس عبرتی برای سایر مجرمان باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: نیروی انتظامی کماکان با تمام قدرت و قوا در راه تامین امنیت مردم خوزستان تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد.

شهید "مصطفی رفیع زاده"  از پرسنل انتظامی ماهشهر روز پنجشنبه در درگیری با سارقان مسلح در این  شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر وی برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان باغملک انتقال یافت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه