English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

شدت وزش باد و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد در ساعات بعد از ظهر، شدت بیشتری می یابد و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

شدت وزش باد و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد در بیشتر نقاط به خصوص جنوب شرقی استان ادامه خواهد داشت و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک است.

عنایتی در ادامه این خبر با اشاره به شدت این پدیده جوی اظهارداشت: وزش باد در ساعات بعد از ظهر، شدت بیشتری می یابد و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی متذکر شد: شهرستان سبزوار روز گذشته با ۴۴ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد در استان خراسان رضوی را به ثبت رساند و با ثبت دمای ۳۸ درجه بیشترین بیشینه دمای خراسان رضوی را داشته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز دمای هوا تا پایان هفته جاری بدون نوسان خاصی خواهد بود و گرما همچنان در استان ماندگار است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس خنک ترین شهرستان استان بوده است و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی در خاتمه این اطلاع رسانی تاکید کرد: دمای کنونی مشهد ۲۹ درجه سلسیوس است که امروز بدون تغییر محسوس نسبت به روز گذشته، بین ۱۸ تا ۳۳ درجه در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه