English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای خراسان رضوی که در روزهای ابتدای هفته خنک شده بود، با ورود جریانات گرم، مجددا رو به گرمی خواهد گذاشت و وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است.

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: دمای هوا از فردا گرم‌تر شده و در نقاط مختلف استان بین ۶ تا هشت درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

رضایی‌پور در ادامه این اطلاع رسانی اظهار داشت: دمای هوای خراسان رضوی که در روزهای ابتدای هفته خنک شده بود، با ورود جریانات گرم، مجددا رو به گرمی خواهد گذاشت و وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: پیش بینی می شود وقوع آن در مناطق بادخیز غربی و جنوبی به خصوص شهرستان های سبزوار و تایباد همراه با گرد و خاک، کاهش دید و بروز خسارت باشد.

وی متذکر شد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و مه ولات با ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند

رضایی‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی، مشهد نوسانات بین ۲۰ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است که دمای هوای مشهد امروز در گرم‌ترین ساعات تا ۳۳ درجه بالا می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه