English

زهرا عنایتی:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی دما در این شهر آغاز خواهد شد به طوری که تا روز سه شنبه دمای هوا در این شهر به ۳۰ درجه سلسیوس می رسد.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۷ درجه سلسیوس خواهد رسید که این میزان در اواسط هفته آینده تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

زهرا عنایتی همچنین در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: سه شنبه و چهارشنبه روزهای خنک هفته آینده خواهد بود و دمای هوای شهر مشهد فردا با ۲ درجه افزایش نسبت به امروز، به ۳۹ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: از روز یکشنبه هفته آینده روند کاهشی دما در این شهر آغاز خواهد شد به طوری که تا روز سه شنبه دمای هوا در این شهر به ۳۰ درجه سلسیوس می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد : تا پایان روز چهارشنبه پدیده غالب در این بازه زمانی، وزش باد شدید و خیلی شدید، به خصوص در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

عنایتی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۶۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است و طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت آلایندگی هوای شهر مشهد اظهار کرد: هم اکنون شاخص آلایندگی هوا در مشهد معادل عدد ۱۲۲ است که به معنای وضعیت هوای ناسالم است.

عنایتی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: طی۲۴ ساعت گذشته، شهرستان های فریمان و مه ولات به ترتیب با کمینه دمای هوای ۱۷ و ۴۴ درجه سلسیوس خنکترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه