English

وزیر امور خارجه ترکیه:

غرب راهش را از جنایات اسرائیل جدا کند

وزیر خارجه ترکیه امروز گفت که کشورهای غربی باید فاصله خود با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

غرب راهش را از جنایات اسرائیل جدا کند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه امروز جمعه در اجلاس بین المللی ارتباطات (Stratcom Summit’۲۳) در استانبول گفت که کشورهای غربی باید فاصله خود با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

وزیر امور خارجه ترکیه در این خصوص تصریح کرد: دستیابی به صلح تنها با تکرار جملات تکراری و چشم‌ پوشی بر جنایات (رژیم) اسرائیل ممکن نخواهد بود.

«هاکان فیدان» با اشاره به آغاز روند تغییرات اساسی در نظام بین الملل، تاکید کرد: رقابت راهبردی در بالاترین سطح خود پس از پایان جنگ سرد قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توسعه فن‌ آوری، رقابت میان کشورها دیگر محدود به روش‌ های متعارف نیست و دروغ‌ پراکنی و حملات سایبری نیز تبدیل به تهدیدات بزرگی شده‌ اند، افزود: هم اکنون اشخاص نیز می‌ توانند دولت‌ ها را به چالش بکشند.

فیدان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه ترکیه برای مقابله موثر با تهدیدات چندگانه، گفت: بعضا شاهد همراهی کشورهای دوست و متحد با گروه‌ های تروریستی هستیم. بارها تاکید کرده‌ ایم که حمایت کشورهای متحد به ویژه آمریکا از گروه تروریستی ی.پ.گ به عنوان شاخه‌ای از پ.ک.ک که با بهانه مبارزه با داعش صورت می‌ گیرد، یک خطای بزرگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه